LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
halloooww world!!!
Wednesday, February 17, 2010 | 12:36 AM | 0 BlackWhite
hai..pe kabar??(hish,tanya soalan bodo lak...)

skunk ni aku tgh buka blog ngan fb dlm masa yg sama..
dlm fb tgh cari nama Ca'il.
hehe..aku ni kata bnci kat dier,tapi tuptup..
minat gak..(btol kan??) seriously,muka dia sebijik mcm Jun Pyo.

haaaa..tadi baru tgk gmbr dier,trubat la rndu aku ni..dier tu,
cute+handsome+cun+smart giler-giler.
hish,kalo dia jadi balak aku..
"hoi,senangnya dalam hati,kalo bersuami Jun Pyo,seperti dunia,aku yg punya.."aik,dan lg nyanyi tuu...
tapi,aku rindu gak dkt KIBUM!!!

I luv u soooo much..
hemm..apa kata ltk gambar diorg kat bwh..
ok gak,nnti bila bukak blog bley tgk depa..hehe..





| Newer Post