LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
tentang aku..
Thursday, February 18, 2010 | 3:10 AM | 0 BlackWhite
rasanyer aku x citer lg kan?? (mmg pon..)
okla..kalo nk bce,bacela.
kalo x nak,bace gak!! hehe..



nama yg sebenar benarnyer - Nur Syazwani Bt Mohamad Zamri(sodap kan!!)
t/lahir - 04.09.1997/ H.Seberang Jaya
hobi - bacer buku,men internet
cita2 - doktor bedah (anda berani??)
m.kegemaran - coklat/horlicks..
w.cuker - merah
k.mint - Man.United ngan RM(bukan wg,tapi Real Madrid)
p.gmar - Cristiano Ronaldo (alaaa...yg hbt gler tu.x kan x tau)
artis cyunk-Lee Min Ho,Kibum,Miley Cyrus ngan Taylor Swift
emel fs/fb/ym - aq_simplegurlz@yahoo.com (add tau!!)





haaa..tu jer serba sedikit tntg aku.
kalo ada soalan tanye jer..
hemm,kalo ada masalah ,kasitau la kat aku
Inyaallah,aku bley tolong hampa


Older Post | Newer Post