LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
tension2!!
Friday, September 3, 2010 | 6:38 AM | 0 BlackWhite
waaaaaaaaaa!! bencinya aku dgn skola aku nih!
oooppss,bkn skola but PELAJAR
harap nama je skola SMSains but perangai sama taraf ja dgt Bakti tuh
puncanya??! form 2 yg sagt x brperikemanusiaan
wei,aku grm gler thp gaban kat ACAP tuh


apa dia ingat dia tu bagoss sgt? aku tau r ag kaya
kalo nk merokok , sorg ag dh la..
x yah dok ajak bdk len wat,especially aspura kls aku
aku bara betoi r ngan mmt sorg nih,2 blom kira AIMAN si itam tuh
perangai cam saten ja.eh,bkn cam setan...mmg setan pon
kawan setan..ahh adik beradik la tuh.haha


aku x suka r dgr crita2 org merokok.baru form 1!!
SYUKRI,NAJMI,IJAT,FAEZ,MUSLIM..
brtaubtla.ampa semua 2 dh la dpt biassiswa,gunala untuk kbaikan
nk blaja ka,bli buku ke
ni x beli rokok,jenama Dunhil lak 2


hbs bb merokok..second one.LUCAH
bdk skolh aku ni mmg nafsu kuat thp gbn! apsal x sbr sgt ke nk wat?
sampai pch masuk makmal jes sbb nk tgk bnda2 x elok 2
bulan puasa lak tu..astaghfirullahalazim
moga mereka semua dpt petunjuk..AMIN
dulu maybe aku suka Mat..but skunk sori r.aq x lyk k
perangai..adoihh,TERUK!!

hai sbr je lah hati ooooiii..Emo Myspace Comments


Older Post | Newer Post