LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
ngee~~
Wednesday, November 3, 2010 | 1:36 AM | 0 BlackWhite
yeay! cuti sampai ahad nih..wah,bestnye
tapi boring gak r..ngee~~tadi chat ngan Arshah
waaaahh,baik la dya tuh..
hakhak,mnmbhkan rasa mnt aku kat dya.waaa,comeyl arh dya tu
suka2!! ( gediknya aku thp gbn )haha

don't beliv yg aku chat ngan aimi
waaaah,aku chat ngan aimi? cnior? waaah, x caya lorh~
hemmm..nnti nk chat ngan cnior len lark..bes gak.huhu
weyh,apsal aku windu kat dya?aaaaa!! x maw x maw
huhu,ley caya ka kata2 Hannah? ada owg kirim slm kat aku
haha,aku? yg x seberapa nih? biar btol?
buta ke mmt nih?
aku ni jht tau(hehe,x la sgt..) :)

SYUKRI waa..apa ni?!jgn la wat cam ni
tau ark,aku da ska kat hg????? weyhhhhh..cam na nih.huh,babye


Older Post | Newer Post