LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
it's all bout him?!
Friday, May 27, 2011 | 5:44 AM | 0 BlackWhite

yes,i'm totally WORST! sumpah kata,aku mmg sgt2 buduss
kerna memikirkn bnda2 yg mgacau jiwa raga nihh..
yaya,aku tau,aku tau.mesti hmpa suma ta phm
pemenda yg aku dok merepek sorg2 ni
k,1st question,knapa skunk ni ,aku jd galak semacam ek?
urghh? WTH uh?
wani,wake up PLISS
x kan la sbb sorg laki yg .................... hg jd mcm ni?

mana prinsip hg yg hg dok bangga2 tu?
bukanka hg tu ANTI depa?habes tuu,awat dok bole sukaa lagi ha?
2ndly,knapa mesti DYA? why must him?
dah x dak dah ka mmt lain yg lbey perfectt??
gosh, a lot of stupidd question..
dan,skunk i'm not gonna goin' skul 4 2 weekss n gyeahh!
hope sgt2 dlm tmpoh ni aku dapat lupakan dya
oh plis! aku BENCI INII


http://www.emocutez.com

anyway,kalo dulu aku seriouslyy ANTI gilaa kat mmt ni,
skunk da okeyh r.da bole trima dya..actually,dya bek gak
even,quite playboyy.tp,
kalo dya wat Faiza nanges,i will find u until the deep of the sea!
tp,anti aku kat POMPUAN ni,4eve insyaAllah,berkekalan la weyh.
gedik+gatai+pulon=aku anti!
so 4 you in4mation _ _ _ _ , better ubah prangai hg ok?
tau x ramai org ta suka kat hg,wat shiokkboleh?
wohoo~ 4 the 1st time aku tules pnjg gilerr,HAHA,kbye! :)



Older Post | Newer Post