LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
lalalala
Thursday, June 2, 2011 | 1:03 AM | 0 BlackWhite
salam!

grr,ak mrh gila dgn diri ak ni? know what,dr first cuti yg sabtu tu saammpaii la hari ni,khamis ak x baca buku pown.i mean yea,mmgla ada baca ckit oh,SIKIT yaa.hai,apala guna cuti kalo buku x bukak slalu,laptop ja ashikk dok bukak.*hello,aku buka faceBOOK ok,buku jugak kan? hurmm,yela tuu.kalo mcm ni,mmg sure rangking selalu top 10,kan? hik hik... ingat sng ke nk dpt top 10.kalo top 50 bole jgk.ngee~ teringat lg time dpt no 59,about like that la dlm exam UP2.heee,teroknyaa.ngeh ngeh ngeh, Izzah Jalilah, bilakah beta boleh pergi ke rumah tuan hamba.hajat di hati sudah tidak dpt ditahan-thn lagi ni.keinginan melonjak-lonjak bagai kanak2 ribena.HAHA,style x ayat ak?

kenapa aku ashik dok jeles memanjang dekat si zakwan tu? mana aci mak aku bg kat adik agar2 yg telah dpotong exclusively..tp,aku kna wat sendiri.aaaaa,mana acii! lps tu,kalo mak aku p mana2,bila zakwan nk p,mak ak bagi.kalo aku? laa,dok rumah la.dkt ja pon,toksah dok ikut lah.huhu,nak ikut nak ikut! *cewahh,mcm budak2 lak. mak aku ada gak tegok aku,suruh ubah sikit perangai tu.jadila matured okey! haha,mcm apa g aku ni.nama pon bdk kecik,mstila djaga lbeh.ak ni dah 14 tahun.ulang suara,14 TAHUN.bukannya 4 TAHUN mcm zakwan tu.ish3..
yaya,semua tuju kat aku kan.sapa rasa aku grrrr,mcm nak mkn ja.sila angkat tgn! jeng3,ramainya. :p

F.A, IMUSM..huhu,plis help me.mmg dah angau abis nih.need to throw it too ,,yeah Laut Mati
x mo la,bnda2 ni happen kat aku.i don't need it now ok! tunggu la lps masuk U ka.hai,galak sgt aih

k,till this.dah x lrt ney,salm 1 Malaysia*wat smgt pa tah


Older Post | Newer Post