LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
say hello to world
Wednesday, June 8, 2011 | 5:23 AM | 0 BlackWhite


hye!
td,aku p Pacific.wohoo,besaq nak mampoih kowt.lengah gila nk jln.sori to say but,yea it quite huduh..dahla kotor,lama n so on lah.tp,okla even langsung x memuaskan hati !!
kmi 1 family p cari kain untuk wat baju raya.weyh,smgt nk raya neyh,hehe.and akulah the lastt person yg bli kain.well, bnyk x suit my taste*ceyhh..and tema kami taon nih is COKLAT.ahh,dahla rumah aku full kaler coklat,then skolah pon kaler tu gak.n baju?? but,actually who cares,rite?

lepas tuh,kami stop sat.ha la,pnt la dah tawaf 1 Pacific uh..kami g mkn kat kdai pa tah but their nasi petaya totally sedap weyh!mmg pergh lah.n then kami p Sunway.for what ha? aku p beli kasut jaa.i mean BATA okeyh! malaih la bli kasut yg agak murah coz sng gilerr rosak.DAMN betol..but,huhu melayang duet rm 60 aku :( hurmm,tapala nnti aku nk gna kasut tuh nk men netball gak an?k ah need tu chow.salam



grrr..td nk tgk NKTM,but then tygn kol
7.45 mlm..so,x leyh r tgk.wohoo,sedeyh bebs!



Older Post | Newer Post