LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
camping jomm
Saturday, July 30, 2011 | 6:53 AM | 0 BlackWhite
hello dunia!

actually aku bru balek dr camping ney kat Pendang,Kedah.pnt kowt..(sbnrnya, x la sgtt).aku dok sana stat ari khamis tu.kem ni PPD yg anjurkan dan dia cuma untuk yg aktif sahaja.yaa,aktif ok!aku ni dhla lemauu ja kat skolh,smbp smcm jaa dan nama aku x dpt pon untuk p sana.but then org yg kna p trlibat ngan hoki,so aku pon dgn muka tak tau malu,abak kat amir syafiq yg aku nk masuk.besa laa,org bajet aktif.anyway lots of thanks to Zahidah and Atiey for giving me the chances:) aku p sana ngan Shipa'.tau x mlm sblom p kem tu,baru aku dok siap kalott kemaih brg.ha la,dpt in4 psai kem 2 pon lmbt.habehh baju org aku calas.k,find aku tau aku baek sangatsangat.

then about like 10.30 camtu r,kmi suma smpai PPD kat Hashim Awang.first esperesion aku

OMG,wadehel sungguh.pasaipa ramai sangat belen2 x bertauliah ni.*sori,bahasa kasaq ckit
time tu mmg sumpah ketaq abeh laa,aishh,mcm mn aku nk kwn ngan depa ney.dahla,mata habeh kalerful dgn celak stbl 2,3 inci.perghh,gilaa sungguh.haha,tp depa pon boleylaa.cuma sometimes galaksikit dengan laki.sikitt.actually,kami ta buat papa pon kat sana and serious quite boringg *sori,dlm borg aku tulis best.yg aku enjoy pon sbb ada prmainan tuwh.ala setakat men hoki,sepak takraw,badminton,netball,soccer kat umah aku pon boleh men nih.hurmm,tapala dpt gak pengalaman.dlm tmpt kem kami 2 ada tasik tau,i mean tasik buatan ja but sumpah aku kata cantek gila! apatah lg time senja2 gitu,pergh romantik kott.msti best kalo aku p dating ngan CR :DD

yg p sana 4 laki f4 ngan 4 girls form 2.meh aku list depa

-Danial a.k.a John (dya ni tamau tukaq saiz baju ngan aku.geramm)
-Salam (tak knl sgt dya nih tp rasanya okeyy saja,bdk Sigma)
-Zuhair (mmg ta knl sbb dya f4 tp ada skali tu aku terbaca buku nota dya.hehe,soe )
- err,x ingat! iklan iklan...
-kak Shifa ( comel la sesangat and sporting!)
-kak Mashi (like her eyes very much)
-Shipa' ( jom kita ROCKK! HAHA )

talking about baju yg John tamau tukaq ngan aku tuwh,grm kot kat dya.ha la bdk pompuan smua pkt dpt saiz XL,XXL.gilaa!bajet aku ni besaq ka? L pon cukupla tp da habes coz bdak laki kebas awai.John dpt L ,bila aku minx tukaq dya kata "pompuan kna pakai baju besaq2.." huhu,oklah asalkn aku dpt cukopp.ok,chow lu :)


Older Post | Newer Post