LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Saturday, August 20, 2011 | 2:52 AM | 0 BlackWhite
hello bro!

how bout me?(bkn ka aku yg ptt tanya? ouh who cares??) alhamdulillah still fine,dude.pergh,skunk ni aku kna pngn KL Gangster.haha,like u,Ajib! *Shark jgn jeless.movie ni mmg dh lamaaa sgt tp ntah,skunk ni bru dok gila byg sensorg.hurmm,minggu ni PBM , finally YESS! aku rasa raya lmbt lg kan but then,asal depa suma dok pkt psg lagu raya awai awai? that's what that i ask my mum dlm keta tadi.mak aku kata,besala 10 hari nk dkt raya.ahakz,10 hari lg bebs,chill lu..CR aku jnji kata raya ni dya nk mai umah aku,hehe.tu laa, la ni dok kalot cari patung CR,cdr katil,langsuir... e'eh lgsir,baju yg ada gambaq CR.saja nk bg dya shok satt.anyway,lalink ku CR mai awai2 tau.kang i takde lakk :P k,find sayashoksendiri.talking bout ss neyh,aku dh dpt lupkn AMMAR,congratz to myself laa,even ta bnyk.well, Yana take him ,ok.aku taknak dah.aku nk buang jauh2 kat LAUT MATI ka..(ooopss,kejam)

td,aku p The Store kat SP..saja nk usha a.k.a bli baju raya.guess brapa lama aku peruntukkan masa nk bli baju? almost 3 HOURSS!! haha,gila lama kott.ha la,sat nk amek baju tu,yg ni lgn pndek,singkat,'not my taste' laa and mcm2 r.haha,lastly dpt gak 2 psg baju and sehelai sluaq slack.pehh,rm 149.70..aku ingat..aishh,ni yg x sabaq2 nk braya(ceyhh,puasa x pnoh,ada hati nk raya awai) but aku mmg raya awai pon.ha la exam dah habehh,hehe gilaa shiokk bak'ang.mau relax ja,bebs! result? err,jgn tanya la.tp nk gtau gak sbb terokk.but better than exam sblom ni

BI - 74 ( agk tinggi)
BM - 84 ( okey ckit)
MT - 84( damn! aku dpt A gak,hehe)
Sej - 82 (cukop2 mkn and UNBELIEVABLE)
Geo - 90 (yess, alhamdilillah)
Kh - 72 (aku kalo KH,mmg sumpah pyh dpt A)
SC - 63 ( SPOIL GILAA,TIDAK MAU LULUS SBP AKU,TP ADOII KACAW PLAK. anyway SC
,mmg aku x ltk hrpn tinggi r)
PAI - x dpt g(rasanya B)

yg nila result yg aku rasa plg hebat r.nk crita yg plg trok malu plak.hehe.weyh,PAT ni agaknya mcm mn ek? aku tau tyme tu mmg aku jd say-wheel satt.hee~.aku tgh mengusha2 vid sat.OMG,Minho nak abak maih sat,dya hott! ilikehim laa.dahla hensem,comey,puteh cukopp! beza gila ngan aku :p . smlm aku bru dpt tau yg ketua aspura SMK _ _ _ kna buang skolah.tau sbb pa? yea,sbb jumpa awek dpn aspuri on 1 a.m. and his awek tu wearing singlet with sluaq ktt cukop.perh,kalo aku jd dya mmg aku tibaii tros.pa kes weyh,dating pepagi buta dan PADAN MUKA sbb terkantoi ngan pakcek guard.and the girl one, awek dya tuh kak dorm aku tyme skolh lama luu.aku x heran pon sbb kak tu dlm dorm mmg sexeyhh giler and aku SEKSA tgk dya.bajet aku terliuq ka? ouh,sori ckit.
klah,chow lu.k,bye


Older Post | Newer Post