LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Saturday, August 6, 2011 | 10:18 PM | 0 BlackWhite
hye gedikgedik sekalian,

hari ini tpt jam errr, 1.22 tgh hr ,hari ahat aku mengumumkan ghw aku akan..


b
a
l
e
k

a
s
r
a
m
a

huhuhu, ni nak nanges ni :( . mak ,tamaw balek! nak dok umah..nk tgk tv,nk blablabla.and one more tamaw amek exam.dahla x baca papa g even mak dok ashik suruh "wani baca buku,jgn dok mgdap laktop jaa"sori mak,nafsu anak mu ini nk buat bnda2 x brfaedah tinggi.tp,takpala asalkn aku dpt tgk muka dya *apa aku tulis ni? . td p psr mlm p beli kasut raya,jam ADIDAS baru. tp x ori laa ,murah ja pon.besala,org x kaya mana.well,need to blah awal.aigoo,pndeknya aku tulis.just wanna say bye ! sobsob :(


Older Post | Newer Post