LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Thursday, September 15, 2011 | 3:18 AM | 0 BlackWhite
hye comelss

aku bru balek dr hostel ney.lps mkn beger yg x brapa nk jadi *made my abah* ,then aku tgk bilik 'library ,komputer' ,rasa mcm ada 1 suara memanggil manggil aku untuk masuk.and lps aku masek,ouh cantekss laptop dah ada dpn meja kecik tuh.just sambung waye dya ja.oh,life so perfect :).cucuk2,damn awat dya takmau menyala plak dah.hg jgn dok cri pasai ngan aku..gian abeh dah ni..usha punya usha dri hujung waye tu saammpaii la suis dya..ceit,x tekn rpt rupanya.and then lps agak 5 minit MENUNGGU(I hate waiting..) aku pon bukak la blog ni.err,ni intro okey :)

aku actually mls nk crita psai DYA ni,but nk crita jugak =.= .aku dah berAZAM nk lupakan dya,ya serious but kalo kdg2 teringat takpa kan?? erkk. payah sungguh la,mcm nk lupakan bekas suami plak kan.padahai yg tu just org yg aku admirer,kot la kapel takpa gak :DD . but never say kapel (jastin bibir) ahakz~ woot woot,tau dak aritu tyme ari slasa x silap aku,kmi budk KH kls KT,p join skali ngan bdak ERT,then kami masakmasak.sbnrnya,mskn ni krja kusus untuk bdak2 ERT ja,tp aku pon taktau pasaipa cekgu ajak kmi skali,but who cares? mampoih la dya nk buat pa pown coz then kmi mkn nasik ayam.sumpah sedapp(sdp drpd kt dwn mkn).aku ada la buat sikit.. sikitt.gila aku dok melantak sorg2,even DYA ada skali pon,kesah apa aku.jnji aku kenyangg,hehehe*gaya hantu mengilai

ok r,chow lu.da tadak mood ni


Older Post | Newer Post