LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
cuz it called magic
Monday, October 10, 2011 | 12:10 AM | 0 BlackWhite

hye and salam :)

emm,minggu ni,minggu lps dn minggu dpn dan minggu2 seterusnya x ley balek doe,k SEDEYH sangattt.and aku pon skunk kat bilik komputer mmbukak bnda hrm ni(sambil mata usha kt pintu cekgu ada ka tak.hehe.trok sungguh.inikah prangai BKP Percubaan?/ weeee~~ aishh,aku dok BARA gila kot.kalo tak,exam minggu dpn but then tangguh smpai depavali ni..roarrr,ni yg meluat nih.aku dah prepare dah diri aku siap2 nk amek exam*haha,btol la tu.sej pa pon x baca lagi.hurmm,nk buat camna pnntian satu 'kegembiraan' kan?! KALAU LAH MASA BOLEH DIBERHENTIKAN,,KALAULAH AKU NI MAGICIAN,,KALAULAH AKU NI....hurmm,pa g hah? ahh,smbong r sendiri


wey,nk kongsi ni.ESPECIALLY IZZAH!! hg tau dak aku masuk joget.eh silap endang .haha,bajet aku brani nk msuk joget.an? an? sireyes aku pon x caya aku masok.aku hrp aku bolah la ketcap sikit even masok lmbt.satgi x pasai2 aku wat tarian hindustan kt tgh pntas tuh.buat malu ja syahimi aku.eh,kawan aku.*erkk.(pnyakit SS).weh,kelapaq cekelet ni.maila sebutirr,cadbury ka,kinder buweno ka,atau ha ha,paling koman pon forero roshel,pastu pos mai skolh aku.hehe,bengongg sungguh.arhh,awat la kebelakangan ni omwek makin bnyak.dah la aku pemalas*ya,saya jujur XD.wey,smlm tyme mayang,mmndgkan aku 'sakit'.aku pon p study*cewahh,crita habeh,padahai sembng ngan ummi ja lbeyh.aku dgq la lagu well,apa lagi kalau bukan lagu-yg-ter-baekk-dn-hott~-kat dunia,apalagi kalu x korea,hehe.suka la kumpuln ni
bigbang*copypaste dr google.hehe


anyway,tau dak dormate aku terutamanya f3,pakat dok panggil aku fasha sanda.ceit,kak fatin r nie stat dulu.mntg2 la pmr dh habeh hari ni.helloo??jgnla smakn i dgn det woman.i tak seksi tau.aurat 100 persen dijamin tutup.wekk :P . k,r pnjg lebaq sunggoh..chow lu

notabuku/ WEY IZZAH HG TAU DAK.........IMYSMMMMMM



Older Post | Newer Post