LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
hwaiting
Tuesday, October 25, 2011 | 2:17 AM | 0 BlackWhite


aii,amani ni cpt la bls msj aku ney!! aku pon bukannya kedaqah nk chat ngan hg.tp.dh aku nk tanya hg psai samting ni.psai pelajrn ok?! takpa hg,sombong ngan aku.tgk r kat skolh ni ,x tegoq hg dah ... *apadia?? giloss betoila aku ni.hurmm,boreng gila nk mati dok kat umah sesorg.dhla mcm2 'gangguan' mai.sat kucing la,jirn belah mana tau dok hantok2 dinding,reper rumh la.grrr,mengganggu konsentrsi aku nk blajaq ja.*aceyy,bajet belajaq sireyes.aku bca buku pon taktau masok ka tak.but hopelly masok r.jgn buat pasai,aku nk amek exam pat dah ney.satgi,x psai2,histeria free jaa dok tensyen belajaq.nahh,kan aku dh merepekss.

now,,sedg dgq zikir ney keagungan zikrullah ..sumpah mmg ........ ermm,x boleh digambrkn dgn kata2.dina,aku tau hg msti dh hafal sgt ngan zikir ni.tiap hari,syathir dok psg kat surau 2 kan?? aku punya dok cri tajuk dya apa,smpai kna tnya syathir sendiri.hehe,tp bukn aku yg tnya,ada perantara dya,aku suruh anis .. :DD . izzah,aku x kira.cuti hujung taon ni nk p umh hg gak!! WAJIBBB! XD . k, fineee nk ngaku.aku seorg yg trok.well,sorg ank yg bek msti wat parents dya gembira kan.mesti buat parents dya x sush hati.msti buat parent dya boleh hrpkn dya. kalo boleh aku nk jd ank yg terbaekk,yg bg parent aku sng tapi...awat,bnyk sgt ka setan dlm bdn aku ni?jht sgt ka aku ni??


solat pon mcm cepat ja memanjang.dahtu,suka dengaq lagu2 yg mostly fuuu.tyme,dengaq crita psai cinta ka,gosep2 ka,hah lajuu ja.tp tyme dgq ceramah ustaz sukhari ja dkt durau tu..fuhh laju jugak.apa yg lajunya?? ha,laju ja TIDOQQ! baguih glaa.kdg2 aku rasa mcm nk berubh,tp still x dpt diubh..ya ALLAH ,tolonglah aku.jauhkan aku drpd prkara yg mungkar.tolong bawak balik aku ke jalan yg bnr.pleasee,i need someone to help me! :(



Older Post | Newer Post