LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
mona lisa-mblaq
Friday, October 21, 2011 | 11:56 PM | 0 BlackWhite
assalamualaikum ( gaya sorg awek cun bg salam ) XD

hye girldik-girldik and boyplay-boyplay sekalian,actually aku taktau nk tulis pa but aku nk tulis gak#ketagaqnakmampoihh.huwaaa,earphone mp3 aku rosak !! sedeyh sangat sangat,kak amal bg jatoh.dya kata nk gnti balek tp,well aku kn budak baek so aku kata'it so k lah kak amal,kami x kesah pown.lgpon,nnti kmi mmg nk bli baru pon.aceyy,aku taktau camna ayat tu leh kluaq dr mulut aku sbb aku x penah rncg pon nk beli.tp,takpala at least aku dah berbakti kpada kak yg nak amek SPM ney....ehemm.well,aku cuti about like seminggu kott.HAHA,lama gila,skolh mak aku a.k.a skolh budk2 x baligh and matured lg pon cuti saqi,dua jaa.ni yg shok neyh.HAHAHAHAHA*gelk jht.adek2 jgn marah tau,heee~

wahh,exam nk dkt.aku mmg ska nk dkt exam2 ney,biaq tension,stress ckit.bagus utuk kesihtn kan kan?? aceyy,tgk buku sc...hek leh nmpk sng jaa.msti kacang ja.ha ,amek NAMPAK SENANG ni laa yg bg hg dpt capital b ngan c.mak aku kta kalo aku dpt result GEMPAK punyaa mak amku nh bg henpon seketoi tp murh ja la.hell,tau dak aku da kad sim celcom 3 ngan maxis 1 tp x guna pon .berjimat sunggohh *padahai hanfon tadak.aku x kera,CR nak mai minang aku ka,Angelina Jolie punya bibir kering ka,aku nk gak dpt straight 8 A's.pray for me,please (awat nmpk despret tauu)

okey,nnti smbong len.nk usha mv ukiss,beast,bigbang,2ne1 dan...........................k,bye


Older Post | Newer Post