LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
talkingtalking
Friday, October 28, 2011 | 8:19 AM | 0 BlackWhite
assalamualaikum..

a I-don't-know-what-to do night.ceyhh,taktau nk watpa konon.don't you see sblh tu ada belambakk buku.they're hoping for you,to open them*patutla aku rsa ada aura dok memanggil2 ney,hikhik,merepek lagii.aku mls la nk baca buku.mak,isninninakexamdahhh!!! takpa2,wanii,relax2 toksah dok kalot2,serabot2,nnti papon tak jadi.huh,pada sapa2 yg baca ney..izzah ka,zimah ka,jmbalanh ka..doakan lah aku dpt result elokk.aku nk dpt fon ni*ehemm.weyy,agk2 dlm seminggu 2 minggu ni hujan x? weyh,simpg malaikat takmau r.tp,mnurut kajian2 aku tanya2 ney,depa kata hujan kott.huhu,aku nk p tmn negara ney.semangat dah tinggi menggunung kalah gunung everest nii. takpala,kalo nk hujn gak redha ja la :(

esok dah nak balek hostel

yess,aku 'suka'.sangat2 suka.suka tahap trokss r.k,bye


Older Post | Newer Post