LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
BOLA SEPAK
Wednesday, November 23, 2011 | 11:43 PM | 0 BlackWhite
woot~

aku tak faham la asal tajuk bola mndapat perhatian sekarang ni? crita la pasal aku ka cr ka,gempakk jugak.hehe,okieyy.taula,mntg2 bru menang lps lwn dgn indosial tuu *oppss.anyway,congratz a lot to them and makaseh kerana menaikkan nama m'sia lagi.puas hati aku tgk indon kalah.actually,aku bukannya x puas hati kat seluruh rakyat indon tp segelintir jaa yg perangai macam............ *cewahh.walawehh,dah kalah redha ja la.nak wat lagu mana.nk serang pon serang dlm hati dahla.toksah dok kacau org2 aku kat indon tuh.ugut la,rosakkan kereta sapa tah pmain m'sia tuu,kacau budk2 bola aku.hg tau dak aku ni kak long.sekali aku panggil anak2 buah aku p serg , terberak tgh jalan bru tuh (fuhhh,aura gengster :D ) naseb baik hampa x kacau kfc aku,,kalo tidak naiyaaa hampa tau!! aku mmg tak faham asal depa x pueh hati kat kita ni.awat mesti malaysia.yang filipina,sepanyol,bangladesh,israel okey jaa?! setelh 1 hari ni,aku baca berita harian,dlm tu dya tulis ada pihak pembankang negara kita p burukkan negara kita kat depa.wassabii,pa crita.aku harap 2 x btol la,kalo tak...................


abang mmg terbaek lah :DD *blueekkk @#*&^%@


pffftt,wani takde pape la dgn apek tuu.jgn la jeles XD

(anda dilarang menggunakan ayat2 di atas sama ada dalam karangan ataupun dlm kad ucapan)

haha.merepek nombor 1.k,bye


Older Post | Newer Post