LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
cuti-cuti korea,..eh,malaysia jerkk :)
Saturday, November 26, 2011 | 9:08 PM | 0 BlackWhite
hyehyehye and salam! :DD

wohoo,perhatian dunia.i gonna be die :p okey,tipu.lol,akhirnya aku pi la jugak merantau ke tempat lain selain dari rumah aku.takla,jauh sampai seoul,korea tu.alaa,takat pulau apa tah nama dya,dekat2 pantai merdeka jaa.yang aku tau malam ni wat babique.hehe,bbq derr.aku dapat predict yang malam ni mesti aku dok terhegeg-hegeh pegang mak aku pnya fon.in other word,aku guna kamera fon tu.haha,x sabaq nak wat pose gedik dan segala.well,aku taktau la pasaipa aku memang suka amek gambaq banyak2.p mana2 ja,mesti nak amek gambaq.nk p jamban ja x.hihi,tapi aku tadak kamera :(( give me one please! and kalau aimi bawak dya punya dslr dya mai sekolah,aku rasa aku la org pertama yg mintak sambil buat muka seposen.then,aimi akan caka,' hala hala,satgi aku bagi nohh' . hhabeh melekat minyak2 'degil' hidung aku kat skrin kamera tuh.

























Older Post | Newer Post