LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
hye hye hye :)
Friday, November 25, 2011 | 5:41 AM | 0 BlackWhite
assalamualaikum :)

lol,kalo kengkawan aku or readers usha aku elok2,hihi..bukan aku tp blog aku ka,ayat aku ka mesti da :) . aku bukan nak bajet yg aku ni happy-go-lucky ka peramah ka,tp aku ska wat macam tu.so,jgn serg aku dgn soaln macam tu,okey?! actually,aku taktau nak tulis pa tp alang2 dah TERLANJUR buka blog ,aku tulis r.e'eh bukn terlanjur tuu laa.aigoo,pikiaq lain ka?haha,aku tau macam mana nk jaga diri and my pride sangattt tinggi *bajetdanbajetdanbajet :D . and terlanjur ckp pasai benda ni,aku takut la tgk pergaulan remaja2 zaman sekarang ni.makin trok moralnya.(eh,aku umur 14 taon so aku pon remaja gak!) okey,tp alhamdulillah la sbb aku rasa aku tak la termasuk dalam that that golongan yang iieuww iieuww tu.arh,kalau bolah aku nak buh ja gambaq depa2 yang bagi aku over-acting.hello?! ,i'm not saying bad on people kay and aku bukan brmaksud nk kutuk.but kalau terasa,then deserve it,hehe immasorry.

sayang2 oii,anak dara kak limah,makjah and others.why la hampa semua ni sangat open-minded.i mean terlebih-lebih.mmg la kita x elok pkai selekeh2,but then it's not 'ticket' to you to wear that cheap type of cloth.paham maksud aku?? haii,asal aku cakap omputeh ja mesti tak paham.okey2 aku terangkan,in easy word and bukan tersirat-sirat :pasaipa hampa suka sangat pakai pakaian yang terlalu mendedahkan aurat hampa. oh,mentang2 hg kurus,hg pakai baju ketat2 yg sekali pandang macam baju ben10 adek aku yang umuq 4 taun tu.aku tau aku tak berhak kata kat hampa,tp aku just giving a bit of my ucapan*erkk . aku tau aku pon x perfect tara mana ,pkai baju lgn pnjang tp pakat dok sinting lgn baju cam pa g.but then,aku still la jaga.

and also your hair! oh,aku tau rambut hang lawa kalah model shampoo pantene tu.aku tau gak yang hang tu stiap hari shampoo guna dove (lol,kalau shampoo tiap hari,tak rosak ka rambut?)hello babes,jangan la dok tayang sangat rambut hg tu.paling ceroii pon pakai la mcm siti nurhaliza ka.tp lebih cun kalau mcm hana tajima or yuna :) .tp aku tgk dada tu x tutup lagi pon.hurmm,feshen as known ,rite? then,kalau kalian semua menunggu hidayah or what-so-ever,then forgot it.apa hg ingat,hidayah tu dapat kat semua orang ka.but then, hampa yg kna CARI that hidayah.

pfft:/ sorry terkasar bahasa or whatever laa.this just a bit teguran okey. have a nice day! :)


woo,cun tak i? hihi

haihaihai,saya tauw saya lawa,kan kan

pakai tudung tak semestinya tak boleh brfeshen.but then,kna la pada2.bukannya tarik tudung just tutup your neck but nasi lebak 49 sen tu still nmpak.haha,kbye


Older Post | Newer Post