LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
makannn
Sunday, November 20, 2011 | 5:25 AM | 0 BlackWhite



hye and salam!

hidup untuk makan or makan untuk hidup.kadang2 aku trfikir on that tyme aku dok tengah sodapp melantak makanan dpn mata aku ni.takdak dpn mata,aku ceroboh semua almari2 yg ada kat dunia dapoq aku ni.fuhh,lapaq bro!aku pon taktau pasepa nafsu makan aku makin menjadi2 thp trokss r.and hasil dya saangatt mmbanhggakan.brt aku naik 44 kg.yes,tepuk tgn kat aku sikit..ouhh,terharunya aku..*grrrr #*!@#$?#&.naik 2 kg kott.goshh,wani.buat samting doe untuk kurgkan balik.tak kira tak kira,kna slim balik ni!! aku tau brt bdn aku naik pon tyme aku timbang kat RnR Tapah tuu.kalau tak,gamaknya khiamat bru tau pa..

talking bout this,nak chitchat ni pasai lawatan aku slama 3 hari 2 malam kat Taman Negara n Kuala Gandah.serious cakap,BESTT GILERR TAHAP TROKSS.tp masa dya padat sangatt.rasa mcm sat sangat tp enjoy laa.aku p tyme selasa last week with my skolah punya bas*terasa skema* tp takpala,jimat duet bas,hihi.nk p sana hmpa jgn memain nohh.ingt sat ka? lama gilaa kott,dkt 8 jam.sakit habeh pungkoq dok atas tmpt duduk tu.nasib baik lmbut,mau krs mcm batu tu,sumpah kata berlubang XD.smpai2,kmi p check in dlm hotel 5 bintg tuu.okey,tipu..motel ja pon.and then kmi pon berblablabla.mlm tu p night walking dekat dlm tmn negara tu.best woooo.tp ,dlm bnyk2 aktiviti yg best,aku pls suka tyme naik bot.haha,serious shokk weh.kmi dok men percik2 ayaq guna pendayung.habeh basah pakaian aku.tuptup,aku jadi seksi satt.haha,kidding.then hari khamis tu ,kmi p kuala gndah.agk2 hmpa la,kuala gndah tu apa?? nopp,tu bukan tempat loji tahi apatah lagi perkmpungan org asli.but it is gajah's place.haha,kat sana tmpat gajah lorhh,ada menatang tu jaa.weh,x puas kott naik gjh tu.1 pusingan 2 lbeyh kurg 3 minit ja.pastu brmesra-mesra dgan dya (mandi) dlm 10 minit ja,then balek.huhu,sedihh :((


haha,cari mana aku(komfem x nmpakk)

mlwt prkmpungan org asli XD

yoo,jgn jeles tauu.aku tgk jmbtn tu tak la tinggi tara mana pon,dijamin tak gayat! so,jgn takut la,chill lu :D


Older Post | Newer Post