LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
paradise-infinite XD
Friday, November 4, 2011 | 7:35 AM | 0 BlackWhite
salam and hye,

cuti lagii doe,aku pon dh x larat nk cuti2 nii*blahla.weyy,nak crita2 ni.aku tensyen bak aii dgn sorgpompuan ni.apa hg bajet hg hott sgt ka.finee,mmg r aku kwn ngan hg.tp hg...grr,ikot ati yg dok bara thp gabai ni,mmg aku nk kasi pelempang sedapp ja kat muka hg.weiiii,sakit ati gilaa dgq sora hg,kot sdp takpa gak,tp buat mcm kna guris dgn pisau belati jaa.aku rasa kata2 hg lagi terokzz.

pompuan2 dan laki2 sekalian,

awat hmpa ni x reti kwai marah ha? *aku tk ckp suma,tp MOSTLYY!,terasa amek r.pada r wey,ada problem sikit marah2 cam hikhok tu jaa.wey,bengang kott.pndai r kawai,ni dak lepaih camtu jaa.jaga gak r perasaan org len,aku kesah pa hg abc ka,apa kaa,sama jaa.len kali pikiaq lu sblom ckp papa,ada faham! haa,kan dh kna sedas ngan aku.aku dah thn gila lamaa kott dlm hati aku,ni.paling koman pon hg mrh kat sapa2 ,kutuk ja dlm hati,at least org len x rasa pa.aku bukannya nk kutuk ka hmpa2 ni,cuma.....ahh,lu pikir la sendiri*fuhh,lega.

and,,esok raya aidiladha.selamat yaa!! esok p balek kmpong tercenta belah abh.oh no,siti ngan alya?? aku hrp nnti okey2 ja.wei,jgnla depa buat taktau ja kat aku.satgi nk kawen,eh kawan ngan sapa abak maihh? takkan ngan bebudak kecik tuu kot? no no no,takmau aku.eh,awat bnyk skolah cuti smpai selasa ni? skolh aku smpai isnin jaa.takpa laa,hari tu deepavali raya sakan dah cuti seminggu.btw,next week kpd next week.aku nk p Spain,p jumpak cr satt.okey,tipuu.aku p taman negara ja kat Pahang tuu.3 hari 2 malam.hehe,aktiviti2 dya bestt kot.pnjt tu la,ni la,naik jmbtn pa tah yg pnjg gilaa tu yg tinggi dya 500m tu.wahh,mesti gayat,sumpah x tgk bwh dah.haha.hurmm,ada 1 lagi ney,tp aku x psti aku pat dak..tp,insyaAllah p laa.mmndgkan aku masuk endang ,so maybe aku dpt p..................jeng jeng jeng,tak p mana2 pon..takat Laos kat Vietnam tu jaa.ada skolh sana mai jmput kmi p sana.hee,free kot.ni la nk mrsa pluang p luaq nagara sat. XDD

chow lu,*sanggup x tgk anugrah skrin sbb nk buka laptop :)


Older Post | Newer Post