LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
angkat beratt :D
Sunday, December 4, 2011 | 5:15 AM | 0 BlackWhite
salam and hye guys :)

weh,boleh gtau aku tak,awat aku dok ashik TERBAYANG muka that's kid.omg,wani...toksah ok buat gila nohh.kata takmau angkat2 dah tp dok gatai lagi.mentang2 tyme tu musim orang amek adik angkat,hg nak jugak.astarfirullahala'zim...,maksiat beb!okey,maybe tyme tu aku agak kureng didikan agama sikit *cewahh* tp tu bukan a ticket to me to do that.okey then,BLAME ME FULLY!
ahakzz,aku bet mesti hampa x paham apa yg aku tulis kan.alaa,wat wat faham dahla.

dear me,

lps hg tinggai dya,skrang hg terhegeh-hegeh bayang kat budak tu.WTH laaa..sudah, pandang maju ke depan,majukan bangsa agama dan negara! (ada gaya2 ucpn najib tak tyme umno haritu??!) then,chance your mind okey! ni tak,hg jumpak budak ni kat tepi jalan,hang kata tu *****,nmpak bdk pendek2 sikit kat kedai,hg kata budk tu,kat dpn ponn....wahh,gila sungguh ni.
hurmm,finee akunk lupakan dya.....tp kawan boleh kan:/ HAHAHAHA

OK THEN,FORGET BOUT THAT.wehwehweh,jumaat ni maklong nk bawak kmi jln2 p mana tau kat Perak.even cuma 2 hari ja,tp okeyla tuu than terperap kat rumah,buat tmbh lemak free ja . HAHA,jgn terkejut bukak sekolah nnti aku pretty fat XD.

derr,kat umah besanya hmpa wat pa.*kehabisn idea.like me,aku akan main SAHIBA with main adek and somethimeaku main tipuu.well,aku ingt budak2 taktau paa.but,depa tera g drpd aku.haha,k,bye


Older Post | Newer Post