LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Thursday, December 22, 2011 | 8:35 PM | 0 BlackWhite


*kayy,tipu besaq

Pepagi buta ni aku pon taktau nak tulis pa.but since dh ada layout bru,hasrat nak menulis meluap-luap.and AGAIN thanks to Izzah Jalillah! ILYSM kayy, :D . well,i know hampa semua dah tau kan the school is going to open (haha,cam cilakerr punya ayat) so,prepare diri hampa siap2 naa,nak hadapi nya*bunyi mcm menggerunkan kaaann?! .haha,next year aku form 3.hommaagodd,aku mcm tak prcaya ja.I'MMA BE PMR CANDIDATE lahh.ketaq weh toksah dok kata laa.aku dahla rajinn , manghargai masa dan berdisiplin. LOL,god knows how good am I.

btw,to all f3 yg dah dpt 8A,congratz naa kat hampa! meme pandaii.and those who fail, x berjaya.I know it's quite hard to accept it.yeaa,aku tau hmpa akn ckp kat org lain 'hg cakap senang laa.hang tak rasa'.fainee,aku tau aku tau.alaa,besala,kmi ni just nk bg smgt.satgi x pasai2,dok down jaa..and if ada org dok kata macm2 kat hampa,like 'hang ni,bongokk la.HAHAHA,dpt 3A 3B 2C.buat malu skolah ja' then ignore on that.but,hmpa knala anggap yg tu sbgai perangsang untuk berjaya,one thay perhaps.janganla ,dok wat shok sendiri saying to yourself 'aku bodoh,takpaa.biaqla kat aku .nak buat mcm mana aku mmg mcm ni' then aku sndiri akan kata FUUU YOU!



and seeing nowdays,people keep being annoying kan kan?? aku geram btol la dgn sorang mmt ni.cehapi gi prgai dya.well,please lend you eyes for a while,eh bukan,,ears.eh,errr watever lah! :D

ermm,actually aku nak ngata,ckp psai dya but then dpt dosa kering plak kan.oh okeyhh,ignore bout this.
perrrr~

girls and boys,
I know hampa skunk ni sedg meningkat besar,tiggi and cantik/handsome.and aku tau jugak we,as a teenager meme dah bajet diri kita ni dah cukup matang*like me DX . naluri kita...yaa,naluri kita juga memg bnyak memberontak.eh,mana aku tau.aduhh,ya lohh aku kan remaja jugak.WHAT THE...THE...,nom nom nom. but PLEASE lahh,do respect our parents,bolehh.? aku mmg bara btui la dgn org tak reti hormat makbapak dya sendiri.cakap ngan mak dya kat fon TERJERIT -JERIT mcm pontianak harum sundal pagi tuhh.godd,hang mmg dah melampau nih! do think on mak hang yang terjerit-jerit tyme dok lahirkan hang?! . can't you serve them well? Aku bukannya nak suruh hampa lyn mak pak hg mcm raja , berkepit dgn depa 24 jam or else.but,just SERVE THEM WELL.seriyes,depa yg buang mak pak dya kat dlm masjid or tepi jalan mmg booo la .komfem 'sejuk' perut mak hg.haishhh,tak baik tau tau.adik aku umuq 4 taun pun tau*yala tuu

okeylah,need to blah now.nak p gedik2 kat Lee Seung Gi satt.HAHA,Kbaii :D











Older Post | Newer Post