LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Monday, December 26, 2011 | 12:51 AM | 0 BlackWhite
salam and hye :)


yeye,esok nak pi rumah aton.jyeahh,tak sabar2 wehh! kalo bleh nak ronda mcm haritu tapi since izzah,dina,amni join skali ,meme x leh r,hehe,tipu jaa :D.my adek2 tuh dok umah sepupu sat.haha,aku raja kat rumah ni.nak bukak internet bapa jam pon tadak sapa nak kacau ! #cehape g..

well,tadi aku usha2 fb.and guess apa aku jumpak? Gila wehh,baru umur 14 tahun dah HOTT kott.siap ada page untuk diri dya sendiri. pastu yg likenya bukan berpuluh..beratuihh tau! ha jgn main2.budk ni skolh Dato' Onn and nama dya An****.aku taktau apa yg HOTTnya kat dya tu,tp depa pakat kata muka dya mcm JUSTIN BIBER! gilahh kauu,apa kelas biber biber kan?! Haha,yeaa itulah dunia.it's now zaman org biasa2 pon dah bajet artis.hah,biarlah hg dgn dunia hg sendiri.girls yg cantek2 pulak akn mempromotekan muka dya kat fb.aku tak cakap takleh letak,tp just make it small lah syg.kalaw bleh,jgn buh gambaq yang terlalu besar lah.yaa,aku tau hg cantek,menarek,kau mmg BOMMM.tp,x eloklah ,yaaa! next time,try buh gambaq lain yg lbih elok mata mmndg.laki yg dayuss tu suka sgt lah tgk muka kau besar2 tuhh. #just sayin'




LOL,skunk ni dlm pala aku dok begendang lagu My Girlfreind is a Gumiho.weyhh,best la crita tu.tengok tau,jgn tak tgk.pkul 8.30,tv8,isnin-jumaat(cehh,promote lak).kayy lah,nak chow lu.bye :D
atete,omeyynya dyaa :)






Older Post | Newer Post