LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
week of excitement ! :D
Monday, December 12, 2011 | 11:34 PM | 0 BlackWhite
assalamualaikum dan hye :)

base on the title aku tulis tu,well guess apa yg aku nak story-mory ni?? okey,takdak papa pon yg SUPERB ...cuma aku letih jaa.yess SANGAT LETIH.seminggu aku rasa, yg kereta Exora aku tu mcm rumah aku jaa.HAHA,ha la ashik dok dalam kereta ja memanjang,perrrrr~ =,= .
anyway mmg best trokk r :DD . tempat utama actually nak pi Melaka ja.tp,merayau sampai tempat lain gak.hehe,kayy.first kmi kluaq dlm kol 12 malam.(ceitt,ayah aku dan lagi tu main badminton).pastu pergila kmi semua menungglkan padang serai tuu.HAHA,TAKMAU BALEK DAHH! :P . dlm kereta aku dok bajet takmau tidoq la.aceyy,konon nak tgk 'pemandangan' higway tuu,haha

then,tyme stop kat RnR mana tah,aku tak amek tau,mak aku dgn gaya primadona melayu terakhir,manghamparkan toto untuk adik2 aku tidoq.habeh depa lipat kerusi2 jatuh.aku mula2 geram bhaii tgk depa kacau 'port' aku..haa la aku bukannya mau tidoq.tuptup,aku taktau macam mana,aku pon tertidoq sekali.HAHA,mana taknya aku usha toto tuu,lembut ja tgk.sodapp jugak tidoq ataihh tu.kehkehkeh...okey okey,then kmi START OUR JOURNEY :)


mula2 skali kmi p naik muzium samudera.haaa,sapa yg tak penah mai melaka wajib mai sini tau tau.best woo naik ataih kapal tu.actually muzium ni dlm kapal own tu Portugis yg sesat mana tau.jangan2 tu kapal CR yg mai haritu nak minang aku paaa.LOL,TIPU BESAQ BOLEHH.lps2 tu,kmi p naik pulak menara TAMING SARI! fuyooo,best ooo.mak aku dok pakat takut gayat dok atas tu,tapi aku tak rasa apa apa pon..well,jiwa kental la katakan :D.


wohoo,then then kmi p muzium lebah sedunia pulak! weyy,best siot! nak tau dak apa yang bestnya?? haha,actually masuk2 tu,kita akan dberi pnrgn psai adek beradek lebah tu,habitat dya dan blablabla.but,x interesting tara mana pon (bagi aku laa) . kesian kak tu dok x henti2 crita,aku angguk2 ja.hihi,jht kan kan?? :P . part yang syiokk nya ialah,kita dapat rasa madu FREE JAA! yes,,tang situ adala dlm 7 balang besaq berisi madu.aku duk try suma bhaii.kakak tu dok usya aku pelik jaa.naseb bek,dya sengih2 kat aku,,kalo dak ,komfem dya geram tgk aku dok peqabih madu tuu.hoihh,ingat free ka :D .alooo kak,mmg free kan kan.eh,aku rasa ni taktik depa ja nak suruh kita beli madu.haaa,tyme nak balik tu finally ayah aku bli madu 3 btl dlm rm 100 bhaii.hurmm,kata dahh..

and lastlyy (bnyak lagi ni tp lain kali ja nohh aku cita),aku p A Famosa.cehh,ingat ka ada pa.bangunan ja pon.awat depa dok bangga2 tauu.*huihh ,x patriotik lgsong.okey laa,aku tgk..hurmm..tgk ja.
eh eh,ada satu lagi.before aku habeskan karangan terbaekk aku hari ni,ada samting nak show off sikit.HAHA,CAMHAPA G. kayy,tadak apa aihh.cuma tyme kmi nk balik dari Melaka tuu,lalu la negeri 9,p sat Nilai kot2 ada baju.and yeaaa,aku dapat jugak akhirnya CARDIGAN warna hitam yauu.yeahh,you're MINE! Auww~ .hehe,tp aku bkn nk abk yg tu.lps p N9,kmi p KL.nk p cari Syah Alam,tuhan ja yg tau betapa sushnya jln nk p sana.serabut gilaa aku tgk jln dya.belambak taktau nk p jln kot mana.tp,smpai jugak.ehee,nak tau mana.johh,syah alam ada pa g kalo bukn
I -SITI (iCity).mula2 masuk tu peqak la jugakk kan.besa la org Penang masuk tmpt mcm tu,meme r.haha...then ,okeyy la.best tau kat sana,walaupun x bnyk mana pon lmpu dya.aku ingt GRAND sgt (nk jugakk ngutuk tuhh) .tp yg bestnya,tyme naik aku taktau padia bnda tu.maybe 'kereta kabel' kot.yaa, 1 family naik.wohhoo,best oo! org len kat bwh pakat usha jaa.apa usha2 ??taula aku lawa *munth drh+hijau*




actually ni suma minggu lps lorhh,cuma aku lmbt sikit post.jooo,bnyk hlgn derr*wakluuu*
kbaii :)


Older Post | Newer Post