LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
YAHOOO,TAK SABAQ SABAQ DAH NAK PI SKOLAH!!
Tuesday, December 27, 2011 | 4:13 PM | 0 BlackWhite
YEYE,KENA TIPUUU.HAHA *cehapegi...
wey wey wey.takmau pi sekolah la.ulang suara,TAKMAU PI SEKOLAH!!! tapi....tapi....kalau aku takpi sekolah mcm mana aku nak pandai?? macam mana aku nak jadi doktor?? macam mana aku nak jumpak laki hensem.eh,yang last tu sireyes..eh dak dak,main-main ja...heee~ tgk,awl2 lagi daaahhh merepek.



aduhh,sekolah nak bukak dah.alaaa,awat la dya bukak awai sangat.LEK LUU WEH! HAHA,macamlah aku ni ayahanda Najib nak perintah2 segala kann?!  takuwwtttt lah.macam mana lah aku nak berhadapan dgn dugaan dan rintangan yang akan datang yang akan membuatkan iman aku makin meNIPIS?? (ayt x leh blah r)
 papa pon,aku harap sgt aku dah tak serabut mcm taon lps and lebih baik dr sbelum ni.

eh,knapa ya,bila samwan sbut nama dya,aku rasa dubdab....dubdab...dubdab.then bila sbut kali kedua,dubdub dabdab....dubdub dabdab.....kalo kali ketiga lak,ah hampa sambong lah sendiri.ingat aku ni ejen nak tuleh dub dab dab ni kaa? mai duwit,bulih r.aku taktau pasepa,aku selalu terfikir pasal dya.even,tu suma crita lama.eh,dah mcm lagu Shy Boy pullokk :).GODD,jgn kata aku dah stat suka kat dya balek.ah, tok sah dok gatai lah pikiaq suma ni.taon depan dah PMR wehh.atoiiyaaa!!



nah,amek hati aku.jaga leklok tau :(

         yeah,an ugly girl love you
                   even,we're never seen each other anymore
                                but,i always keep thinking bout' you
                                               i'm sorry but i'm totally fallen to you 




Older Post | Newer Post