LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
I just need somebody to love
Friday, January 20, 2012 | 9:29 PM | 0 BlackWhite

Photobucket Image Hosting
Assalamualaikum :)


Hye readerS, how you?

Sedar tak sedar, aku dah makin tua.makin bertambah kedut di muka *erkkk* dan semakin tinggi,kaaaannn :D . Dan aku taktau lah kenapa aku keep thinking on olding...entah lahh kenapa...

and ignore bout tittle aku tuhh.entah,tetiba ja teringat kat scandal aku dulu, Justin Bieber. Ewah ewahh, mentang-mentang la dah ada Selena Gomez,lupa dah kat aku yerr..dahla tak IM langsung..takpa2...scandal aku sekarang lagi best.lagi MANTAPP wehhh,siap boleh bawak aku pi Spain lagi. hah, tak tau?? carilah sendiri.ok aku bagi klu,boss dya nama Mourinho. BHAHAHAHAHA XD

eh,semalam aku makan burger tau..made in padang serai mnyaa,WAHWAHWAAHHH,dah la aku dok tengah selsema, ulser pulokk pastu makan bnda2 pedas tu,fuhh,meme gabungan serasi habeh r. try tanya adik aku,apa jadi kat aku. nanges trok bak aii. haishh.tyme tyme ni la jugak pekcik ni nak boh benda pedas2.. *tuihh,padahai aku yang mintak pedaih. XD . so duduk la aku dalam bilik lepas makan tu, pakat dok tahan pedas. cekelat mint adik aku,aku bedai habeh,HAHA,sori dik!



Well, since skunk ni CNY, aku tau memang ramai tgh having cuti. weh, skolah aku cuti smpai Rabu ni ja kott. hampa ada cuti2 sat lagu ni?? takdak kan kan? okey okey,actually aku jeles hampa cuti lama - lama.seminggu pulak tuu. hurmmm, takpala boleh tengok FAD nanti , study awai sikit nak PMR :DDDDDD . tapi aku tak rasa lah cuti ni boleh sangat bukak internet. weyyy, tau dak aku balek kampung satgi sampai selasa ni. mana taknya,kenduri belungguh nak pi..tu lahh, jadi orang femes sangat :D

Ni nak story-mory sikit...ermm, ada sekoq budak laki sekolah aku ni,atau lebih tepat kelas aku,, mungkin kena buang sekolah atau dengan bahasa yang lebih sedopp, dinasihatkan untuk keluar sekolah. sebabnya, kawan aku ni banyak buat masalah. masuk kali ni, dah 4 kes dah dya buat. dari tengok video2 kuning tu, sampai la rokok, fly...sincerely,aku memang tak berapa suka kat dya. tapi, lama2 macam kesian jugak. kalau dya kaya macam Bill Gates tu aku x kesah, takmau belajaq pon ikut suka hati hang lahh. tapi, dya x kesian ka kat mak bapak dya?! weh,takat nak bayar duit asrama, makan, yuran segala, buku pon dah dekat rm1000 lebih. mmg wasting tahap trok r. aku cuma mampu doa yang dya boleh berubah,tu ja. AMIN~

kbaii :D




Older Post | Newer Post