LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
It Is TwoThousandTwelve Lahhh!
Monday, January 2, 2012 | 1:21 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum

Hye cute girls and handsome guys ,


Cartoons Myspace Comments


nows, semua tahu kan that hari ni ialah 01.01.2012. so,aku dengan jayanya telah bergelar PMR candidates.and aku berazam tahun ni dah takmau buka facebook segala tuu.lagipun, aku dah JANJI DENGAN WADIA...takkan guna segala benda yg buang masa tu (porrahh,padahai setiap hari bukak) . tapi kmi cuma janji FACEBOOK ja,aku rasa BLOG tak kan? kan? weh,peh-lis laah.aku x boleh hidup lah takdak blog2 ni. alaa,lagipun hampa boleh tau apa yg jadi kat aku . aku kan rajennn update,*buat mcm artis *
so, sebelum aku meninggalkan rumah di mana aku tidur 24 jam, melantak cam kebuluq sebulan, internet x lepas tangan dan buku tak pegang langsung 

btw,aku taktau nak cakap apa hari ni,just nak share maklumat peh-rih-bah-dih jaa kot.hehee~ tadak kerja la kan.now,saya mempersembahkan Dahhtok Prohhfehhser Syazawani tuk membebel segalaaahhh :D

About Me Myspace Comments
 Nur Syazwani Bt Mohamad Zamri ( actually pak aku nak bagi nama Ayu Raudahah tp, x jadi ...  :P )
Baru berusia 12 tahun....tapi,tyme 2009 r...nak tau skunk,perah otak,kira sendiri lahhh. HA HA HA
Telah dibeli oleh Sekolah Menengak Sains Kepala Batas untuk menaikkan graf PMR , SPM  teheee~
Born this way by mak aku dekat Hospital Seberang Jaya pada hari yang paling ditunggu2, 04.09.1997
Hak milik Allah , mak abah aku, adek-beradek aku dan sepapat-papat aku...dan,,errr........ XD
Paling minat kaler hitam , merah dan biru. I'm sorry, i was totally anti for pink
Isteri solehah yang sgt disayangi , dikasihi , dicintai oleh suaminya , Cristiano Ronaldo
Kekasih gelap banyak jugak laa...macam Greyson Chance , Khairul Fahmi dan pelbagai jenis lagi. *err,whatt?

Paling berkenan makan cok-ke-la-te. sebab tu lah,aku ni gemukss and air yang berkafein tinggi...ish3
Sori,aku tak reti guna bahasa2 budak2 zaman sekarang dan aku x suka bacam ayat2 cenni, " HaI, NaMA saYa CoMeLLs, AwaK ?? " ataupun "titerw shukerw lerww kwn wak..awak tomeeyyll syangat2" dan yang seangkatan denganya.tolonglahweh,sumpah payah nak baca. 
Eh,aku bukan minah belen tauu ...ooppss,terlepas pulak.jgn terasa ek!

kayylah, 2 ja aku nak mengarut.kbaii :D










Older Post | Newer Post