LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Aku sayang hang separuh mati lahh
Wednesday, June 6, 2012 | 6:06 AM | 0 BlackWhite
Salam :)


Jeng jeng jeng... ce teka pe mende yg aku dok syg2 slama ni?! Hampa yg tgh baca blog neyh? Yaaaa,sudah semestinya... TIDAKKK ,.Kuang3..Aloohhh, teka lah lagi.. Nenek aku? Oh,itu semestinyaaa. Tapi aku tak maksudkan tuuu.....  What?? Boiprengg ? Binatang pa tu ? Kalo lagu Boiprengg hat yg Justin Bebel nyani tu aku tau la. HAHA,  okey lahh, mmndgkan aku ni bukan stail org yg suka mendera perasaan makhluk ALLAH ni aku gtau arh...Act,aku tgh tangkap cintan ciktun dgn Foli0 aku ni haa. Ko jgn nak jeles pulokk. Aku mmg 'suka' wat folio2 neyh kann..HA la, tiap hari dok ngadap dya, mau tak sukanya kannn. Tiap hari dok pikiaq kat dya ,tu dok suka kannn..Arh, apa crita pon,mlm ni perabeh suma folio (hnya tertakluk kpd folio geo jelahh) Sejarah? Pi kat ag r :DDD




Khamis, Jumaat,Sabtu,Ahad...perghhh,mcm tak caya aku nak kawen , stat skolah dah.. Aigoo,hat 50 essay pon aku x abeh wat lagi.ADOIIII,CARI NAHAS BTOLL LAH. Cenna ni,skolh nk bukak dah. Tekanan kan tgk aku ni =,= .Hurmm,aku tau aku tauu. Okey,aku di sini nak promote sorg kwn aku ni. Act,aku takla arif sgt psai dya ni..tpi kat skolh,dya kira hot sentap la jugak. Bukan kerana kesegakkannya,apatah lagi kebijaksanaanya,( tp,dya mmg pndai pon), tp disebabkan keberanian dya dan dya ni stail kuat agama jugak r.  1 bnda yg aku cukup suka psai dya even mulut laser sikit adlh, dya stail suka cegah maksiat. Kdg2 tyme prep ka,dya mai dok ronda kat kelas-kelas. Then,kalo dya nmpk da couple dok tgh date,dya p la dok nasihat ceramah pa..Aku tak taula dya kata pa,sbb aku tak penah kena dan aku tak penah wat. Budak baikkkk la ktkn *jerkkkk :PPP . Kan Syathir Jasni kaann??!!




*apa motif aku boh benda ni? Okeyy,aku lapaq.So,nak rangsang minda satt.Ahakzz*


Older Post | Newer Post