LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
The days...
Friday, July 6, 2012 | 1:26 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum :)

Akhirnya,dpt la jugak merasa pegang lappy lps hmpir sebulan takdak kat rumah.Heee~ Eh,,smlm hri sukan skolah aku tau. What? lmbt gilerr? aku tauu,besa r ,kmi ni setaill dok mau tau r. HAHA,ce teka aku menang pa? BANANANANAAAA,aku x mng lari pon.ceitt, x guna pnya ksut,tyme aku nak lari ni la hg buat pasaii pulokk. Dok men longgaq longgaq pa tau,tu pasai aku x leh lari laju tuu. *podahh, dok sembang kemaihh plak.sapa suruh x kttkan kasut tu.dh tu tau yg tdg jns ska men terbang2,x reti nak boh dlm bju.haiiiiiiiii....





Ah,sesal dulu pendapatan,sesal kemudian tak guna.Naseb badan lahh.Eniwe,aku cuma mng gangsa tuk lompet tinju.takat tu jala mampu.org gmok mana nk lps tinggi2 ni,huhu...tp,agak ada sedikit ketidakk logikan di sini. Aku x paham mcm mana aku bleh mng* x guna punya ayat.kayy,bm failll* HAHA,aku dahla x turun berlatih langsong,dgn ketaqnya teruih lompat,tp alhamdulillah.dpt la jugak


                                                              #takdak motif #

WAHWAHWAHHH,hot cer bak hang ni. Arghhh,dapat pengetua baru!! And de good news is, dya memg dikenali dgn prgai dya yg baik,sporting,mesra rkyt prlajar,senang bertoleransi dan sebgainya. Okeyy ,sudah sudah latu 'puji dya' . satgi aku dpt phala bnyk satgi. Makk aii,awat mesti dyaaa. TELL ME WHYYYY???!! hurmm,redho je la.kot bapak aku org kpm, boleh aku hasut sikit.hihi,jahatnya kiterr.Papa pon,even aku x ska sgt pgtua aku skunk ni,tp ,ntah adala syg sikett kat dya.huhu,semoga sentiasa bahagian mama,,nahh muah kanan kiri <3

kakinota :-) wushhh,bukak fb,tgk nama dya atas skali add aku.fb dya dulu kna hack.hihi,dya add aku,dya add aku*nada knk2 riang*.haisshh,baii awokk. :D


Older Post | Newer Post