LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Friday, July 20, 2012 | 6:39 AM | 0 BlackWhite
Ermm,cemburu + geram + takdak perasaan + sakit hati

Naseb bdn kau lah Wani, sapa suruh senang sangat kann. Kenapa lah aku ni manusia yang mudah jatuh.......?? Hati,please be kind to me! Aku tak sanggop dah cenni lama-lama.sakit hati sangat2...Perjalanan aku masih jauh, belajar la dulu,PMR pon x lepas lagi...*nudiaa,ayat bak hang!! kihkih .hampa takyah paham lahh.apa aku tulis nihh.tunggu matang dulu okey! :DD

Gyeahh,PBM lagi!!! Balik rumah lagii. Gilerr arh,x rasa cam dok asrama pon. *puihh,lps ni bukan boleh balik umah dah sbb bnyak kelas FOKUS kat skolah* . Okeyy,seperti yang semua umat Islam tahu,esok puasa kan. Btw,aku nak ucap SELAMAT BERPUASA PENUH TAHUN NI :)


Kepada sang perempuan tu,jangan frust kalau Allah bagi cuti..Ada hikmah di sebalik semua ni. Haha,sembanggg kemainn.










Older Post | Newer Post