LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Konichiwa:)
Monday, November 26, 2012 | 12:32 AM | 0 BlackWhite


Assalamualaikum peeps :)

Tiba2,saya rasa saaaangattt merindui mereka :) 
Tehee~ meet them-----> Gongchan, SANDEUL,Jinyoung,Baro and CNU 
Ommo~ comelll giloss. Ouhhh *pengsan

Okey okey, so whats'up? Everibadeh sehat sehat ja kan? Alhamdulillah (>.<)
Ermm,nak cakap apa eh? Ahaa, aku teringat satu peristiwa nih, yang yang, ouhhh, sgt memalukan aku.Hmm.

Alkisahnya cenggini,pada tarikh sekian sekian selama 3 hari 2 malam, aku ngan kengkawan batch aku p kemping (hmphhh,kemping ka.Err..) di tempat sekian sekian. So, sbelum tu mmg dah dimaklumkan untuk bawak torchlight, baju seluar and blablabla. Tapi,tang pakaian tuh, WAJIB bawak sluar KRS ngan baju PJ sekolah. Ok fainne, mmndgkan aku ni jenis ..well..chill dulu bebehh, ilek r ilekkk! So, esok nak pegi, tgh2 mlm sblom tu baru aku packing...Alohh,bukannya ada bnda pyh ponn..Then, dlm snarai must-bring-things aku tuh, aku check skali lagi.Kot kot la ,ada bnda tinggai lagi..Hmm, baju pj tak boh lagi.Angkat kepala ja,nampk bju pj tgh dok besidai kat palang katil,jadi dgn hati yg girangnya dan penuh keyakinannya, aku pon..Alhamdulillah,habehhh packing.Hihi,sat jaa pon...Huwahhh,, tidur luuu. Zzzzzz...Dan esoknya pon tiba.

Jeng jeng jeng, pagi tu, Ya Allah, berebut nak naik bas dulu. Ohmaii, budak2 neyhh,,cekgu depa ni x hajaq kaaa? Ish3... XD. Dan akhirnya,stlh puas memaki-maki dan mencaci-caci *over sgt kot ayat.Hihi* , kmi pon naik dgn gembiranya.Hurmm,aku rasa crita aku ni melerettt dah ni.Okey, kita speed kan, then then, tyme ptg tu, Ustaz Najib gtau p tukaq baju sbb kmi nk wat aktiviti yg mmrlukan untuk brpakaian PJ dan sluar KRS..TAPIII,SAPA HAT TAKDAK BAJU PJ,P PAKAI BAJU KURUNG/ BAJU MELAYU DAN SAPA TAKDAK SELUAR PAKAI KAIN BATIK/KAIN PELEKAT.okey then,aku pon..okeyyyy,takdak hal haih,bukannya aku takdak pon kannnn.Dgn senyuman yg terukir smpai telinga tu,masok la kamar aku untuk tukar baju.1 minit...2 minitt...3 minittt..Haihh,mana p baju ngan seluaq aku ni? Takkan ada nak curi kott. Bertambah debaran di hati tatkala meihat kgkawan len dah siap berpakain lengkap, siap berposing peace lagi dpn cermin*kayy,yg ni aku menipuu*. Aku pon, skali lagi OHMAIGADDD , mana dya woii, mana dya baju seluaq aku woiii.

Secara automatiknya,amaran Ustaz Najib bergema di akal fikiran. Ok fainee, padan la aku. dok chillex chillex sgt ( chillex = chill + relax ). Nahh, hamekkauu. Dush dush!! Aku pon, apalah nasib aku ni...&!#$%@?%^# adjkghtjfn.Haiyaaaa haiyaaa... suma benda aku merapu..Then, dgn muka yg sedia tidak comel langsung, aku bertanya dgn konfidennya kat Ustaz,,, Ustaz,takkan la pompuan pon kna tukar jugak .MALU nahhhh.takmau Uztaz....Boleh dak saya pkai bju lain. TOLONGLAHHH USTAZ!!! Dan, Ustaz aku tu pon HAHAHAHAHAHAHAHA, pdn muka ,sapa suruh tak bawak baju. Okeyy,aku rasa lebih enak kalau aku tak bertanya langsongg.Diammm.Lari blk kamar.Amek baju kurung. K then, ah, mana nak cari kain batik.Ah, rembat org punyalahh. Nampak ada, satu kain batik atas katil.Ok,haii awak,saya pinjam awk kejap kayy. Then, dgn muka x malu, pegi berkumpul.Orang ramai usha pelik. Siap sengihsengih mcm kerang berbau. Then, aku usha balek smbel mghntr msj dgn mata ' Aku tau la aku lawa. So,tp takyah r dok usha sangat. Erghh ' Hmphh,takpa2 ada geng..Izzati pkai baju kurung,Amni pkai baju melayu...hihih,kuranglah rasa kemaluan tuhh. Dan ,aktiviti djlnkan sprti yg diatur. Aku tarik kain batik aku tuh aku 'lekat' dkt sluar yg aku pakai. Ha laa,aku mana reti pkai kain batik.Pastu, rimas ,aku buang teross,aku sangkut kat leher jinjang aku nehh*cewahh..Ah,lantaklahh.

Dan akhirnya kebenaran terbongkar.Act,mmg slah aku sbb x bawak sluar KRS. tp,baju PJ aku bawak..Then Ziemah gtau yg baju PJ yg aku masukkan dlm beg sblom mai kem ni telah dkeluarkan oleh Kak dorm aku...sbb?? baju tu mmg baju dya.baju aku?? entah kat mana aku lempaq...hmmm,nmpak di situ sapa salah.Oklah,penat aku tules.Dah boleh buat krgn dahni..hihi.

So, pengajarannya, jgn buat kerja LAST MINUTE,nescaya kamu termasuk dlm golongan orang2 yg rugi :(

 Haii,saya Syazwani.Blkg tu Izzati.Kami dua kena denda .Hihi,kmi syukerww sgttt *senyuman yg arghhh


Older Post | Newer Post