LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Ting Tonggg :)
Monday, November 12, 2012 | 6:41 AM | 0 BlackWhite
Hello dan Assalamualaikum :)

Cantik-cantik dan segak-segak sekalian, so , whatsup?! Cuti dah mula, dan budak2 sekolah smstinya tgh dok sengih sampai ke telinga. Yipieee, conok gilerrr!! Boleh buat macam macam macam. Yeye,takpayahlah nk mgdp buku tiap ari. Hihi, tp tu tanggapan aku tyme sblum cuti skolah r...skunk ni, =,=    
Broken Heart Comments Pictures
 GILERR MAK HANG!! BORING TROK WOIII,,AKU TAKTAU NAK WATPA KAT RUMAH WOIII,,. dan rutin aku seharian,aku bet hampa boleh hafal lahh

Bukak mata:

- Solat Subuh
- Tiap hari dok target takmoh tidoq dh lps subuh, tp akhirnya terlanjur jugakk.
-9.30 pg bangon, tlg mak...SIKITT...sapu smph ,sidai baju, kalo rajen tlg mak msk kt dapor *ehemm, tlg basuh pinggan , potong2 ja.. Masak?? erkk,lps habes SPM kott...
-Laptop, usha oppa oppa ksygn aku kat http://kshowonline.com/category/25/hello-baby . Ommo, rindu gila ! With the totemo kawaii aka-chan ( translate Japan-Malay : baby yg sgt2 comelll ) . Takpun , aku bukak Running Man http://kshowonline.com/category/2/running-man . HAHAHAHA, sireyes cakap org len bolah ckp aku gila sbb gelak sensorang dpn laptop. Haha, sometimes, ayaq mata jatuh jugak lah tgk crita ni. Sumpahh, bestt trokk!! And 1 g crita, SAW. Act, aku tak penah tau pon psai crita ni.. Cuma sbb dok heboh kat skolah, so aku dgn prihatinnya dengan kalotnya, tanya orang " weh weh weh, crita pa ni weh. Crita r kat akuuu. Wuhuuu, last2 tau la gak. Naknak crita ni, pndai2 r cari.. aku dpt pon sbb pakat dok copy dlm pendrive org jaa. Hehe, save tenaga, save air liur :) Tapi, kalo hampa stail taleh tengok drh2 ni, usus terburai segalai bagai, toksah dok menggedik sangat nak tgk. You will regret it * apa kehe aku tulis ni?!
Tau tau tau, usha trailer dya dulu kat Youtube. Bagi aku crita ni okey r, cuma mula2 nya, YA ALLAH, bagilah aku kesabaran!! Boring trokkkkkkkkkkkk r! Then, aku tros langkau ke siri yg last skali (7)..Tehee, tang sini ohsemm doo!!  
-Tidorr. Oh, boleh jadi Sleepy Duck dah aku ni   :DD

Ermm, tu ja aku nak membebel pon. Act, aku taktau nak tulis apa . Neway, Thanks membaca :)




I Love Them I Love Them I LOVE THEM Saranghae!

                                              The only one :)


Older Post | Newer Post