LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Argh, Frust!!
Tuesday, December 11, 2012 | 4:38 AM | 0 BlackWhite
Salam.

Kayy,aku skunk nih mmg tgh bara. Why? Aku pening dan frust gila nak buat nota Bio bab 3 neyhh. Bab 1 & 2 bleh thn g.. maii bab 3.. Aku jam, crame suma ada. Aku taktau nak lps kat mana so,aku luah kat sini. Senang susah aku slalu akan besama hg, okeyy.* Ciss* Aku bukak FB, nak tnya kawan cenna nak wat. Tp fb gelong....Heyhhh, tyme ni jugak dya nak wat prgai. Nak guna fon? Hah, bersedialah nak dgq adek aku tu jerit tepi telinga WOIIII HABEHLA DUETT.HG NI QEJA MAIN MESEJJ JAHHH! Rasa mcm nak sepak tpi tahan ja. Buat mcm dya yg bayaq bil henfon. Pirahhh...Arghh, Bio, please be nice to me,can you can you. *mata berkelip-kelip , tangan mcm org Siam*

Dengan mak aku yg stiap kali lalu ja, HAHHH BUAT APA TUU?? Mak, I'm doing my hwork okey..!!
 ( e'eh bukan aku tgh mnulis blog ke la neyhh?? ) Kayy, release tension okeyy ! Tak tambah lagi dgn adk aku yang akan buat muka seposen dya yg tak jadi tu and saying KAK WANIII NAK BUKAK ATROMEN BOLEHHH? . Kay then aku buat muka singa. HANG NAK APA? DARI PAGI SAAAAAAMPAI PTG, TV TU DOK KONKER KAT HG SORG JA. SAT ULTROMAN, PASTU NINJA HATORI. Then, 1 saat 2 saat 3 sa....... MAKK TGK KAK WANII NI.DYA TAK BAGI GUNA LAPTOPP . Then aku kna halau dan dgn sinisnya dya amek tmpat aku dah berfoya-foya tgk crita tahyul tu dkt Youtube. Budak nowdayss, expert sangatt. Bru 5 tahun, dh pandai dah explore merata... Haii, jatuhla pangkat aku cenni.

Klahh, dah okey sikit la ni. Nak sambong buat keja...salam


Older Post | Newer Post