LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Esok yang bahagia :'')
Tuesday, December 18, 2012 | 5:33 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum :D

So, esok... 19/12/2012 adalah hari meletopp bagi aku! Guess what? Aku nak p Koreaaaaaa !! HAHA,bestnyaa. Setelah bertahun menunggu saat ni. Yang pastinya, wajib p Seoul, Jeju Island, Nami Island, dan suma tempat yg ber-island island lahh. Haha, kot-kot la bole jumpak mana2 artis Korea ka. KAHKAH , IN YOUR DREAM WANIII. Tetttttttttttt, *tersedar dari mimpi....

Okeyy, dh puas merepeking, so skunk aku nak gtau esok result PMR kluar...esok..k...esokkk..Hmm, aku mula2 tak rasa apa sgt..smpailah smlm aku taleh tidoq about 2 jam lbeh gak r dok pikiaq. Harhar,,tu r..rilex sangat kann. Tapi aku dok imagine aku dpt 8A dan aku bergambar ngan Dina sambil tunjuk slip dan dan aku pikiaq how to show my feeling kat parent aku. Should I hug them or just sengeh2 kerang burowkkehh . Iteww malu lahh. Hihi. Dan aku takut kalo apa yg aku imagine tak jadi kenyataan. Aku taktau nk bg respond apa nanti. Nanges? But...but, aku takmau dpt result lain dr 8A. Aku ..........ah....... blank ( -__- ")

Butt...Hmm, insyaAllah. Aku bolehh.Aku dah berusaha *even tak seberapa* Allah knows the best for me. And i'm hoping the best from Him..

And and Good Luck kat suma PMR candidates. Specially my ketat-ketat friends, Irdina, Athirah, Izzah, Sarah, and berpuluh-puluh lagi nama yg menyamai 3 kertas kajang untuk aku tulis..Budak Sakba, InsyaAllah 142 straights A. Maju negara untuk SWAT.. *apakahhh. Hope sgt bleh beat Zealous so, nanti cekgu boleh bandingkan batch kita dgn Trigen pulak..Hewheww, kitaran hidopp lah kann. K,wslam :)


Older Post | Newer Post