LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Hyeee :D
Friday, December 7, 2012 | 6:52 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum.. Act,still not in mood to update..sooo,just nak share gambar-gambar oppas kesayangan. Hikhik, Kpop uolls :) Curik dari Tumblr. Even aku takdak Tumblr, sbb well, Tumblr tempat upload segala gambar and since aku bukan artis so tak payah la kot nak buat. * cehh, aku pon taktahu sangat function Tumblr neyh *  Tapi yang aku tau, kita boleh share LOTS of pic tak kira la pic diri kita or maybe gambar-gambar yang menarik. ( Untunglah ada kamera gedabak kaler hitam tuhh a.k.a DSLR ) . Hmmm,keep dreaming to have it one :D

So, just enjoy the show...

Haha, muka dya weyhhh. Adek nak cekelet yee??

We are forever B1A4 :)

Aku cubit pipi sampai lebam bole? (>.<)

Apakahhh?? 

Woww,Gongchan nampak ermmm..matang :D

Dan penutupnya.. Sandeul  aku:) 


Older Post | Newer Post