LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Kejadian berdarah 19/12/12
Wednesday, December 19, 2012 | 5:22 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum

Alhamdulillah, aku berjaya. Thanks Allah, Mak Abah, Cikgu2 yg mgjr aku dan kawan2 yg bnyak support :) Waiting for the SPM,,,,,,, ciss lmbat lagihhh. Semangat kau ye mentang-mentang kau dpt 8 tuhh. Hehe, aku p skolah awai la jugak , 10.05 camtu.. nampak Dina sengeh2 , aku balas double sengehhhhhhhhhhhhhhh. Hah, buat la show sengeh-sengeh lama lama kat situ...Tgk dya pgg slip, ciss 8a lettew. Ah, aku komfem *dgn bongkaknya* . Astaghfirullah, adek2 jgn ikut yee.. Kak Wani ni kadang kadang over konfiden siket .
Tu payah tuuu..

 Masuk dewan, jumpak cikgu kelas sengehhhhhhh  lagi . Salam then cikgu bukak fail nak amek slip. Then cikgu kata, ' Alahh, Syazwani .................' smbil buat muka frust. Aku yg tgk ekspresi muka bertambh-tmbah frust. Apakah? Apakah? Sebaik cg. tunjuk slip, mata aku tgk tang A tu dari atas sampai bawah. Laju . Macam kilat . Tengok cg. ,,,,, sengeh lagi..... sambil mghantar mesej mata kat cg. ' ehehehehehehe, cg. memain yeeee. Cg. tipu saya yeeeeee' Hoho, then cg.pon tahniah tahniah. Taktau nk bls pa. Emmm, nk peluk ka apa ye? (maseh ada masa nak fikirrrr?? haihh) So, amek keputusan salam cikgu sekali . Then salam mak, kiss kanan kiri kanan balek ....Hehe, jumpak kawan, gossip2 satt...Ouh, girlss you knowhhh !! Jumpak geng, naik pala r.. Hehe...

Then, kluaq dewan, jumpak kwn2 lain, dok bertahniah-tahniah smpai penat nk menyebutnya...Haha, lama tak jumpak depa..Tapi tyme tu tak ramai sgt sbb aku mai awaii. Haha, dan aku kluaq dari skolah awaii gak sbb nk bli brg skolah kat area Kepala Batas neyhh,, Kailan jerkkk...Aku tgk kereta aku sorang ja kluaq dr pagar skolah. Yg len, still dok tunggu g. Hehe, k lah. penat tulis nihh. Bye, salam :)


Older Post | Newer Post