LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Masa itu ibarat mata pedang
Monday, December 24, 2012 | 8:33 PM | 0 BlackWhite
Hai, Assalamualaikum kawan kawan kawan :D

Pada pagi yang berbahagia ini, aku sepatutunya buat ole2 ( homework ) Chemistry yang telah diamanahkan untuk dilakukan oleh cikgu Bobby comel aku tu. Dan aku memilih untuk mendapatkan lebih bnyk mklumat melalui internet menggunakan komputer riba milik ibu aku. Tapi memandangkan istiqamah yang tidak kuat di dada, aku telah melencong ke laman sosial yang tidak berfaedah iaitu Facebook dan kemudian tanpa membuang masa terus menaip B L O G G E R . Titik... Sudah nampak di situ ole2 Chemistry aku tu akan diabaikan kerana terlalu ghairah membuka laman web yang lain lain.

Ciss, dah kata dah, jangan bukak laptop kalo nak buat ole2. Takkan berjaya punya. Haihhh, salah ayah aku la ni, sapa suruh pasang internet kat rumah...Wifi pulak tuu, lagilah seronok berfoya-foya mggunakan internet           (tak kenang jasa punya anakkkk! Nah hamekkauu, dush dush ) . Ehehe, lama nampak aku tak menulis. Padahal boleh kata tiap hari buka laptop.. Keke, maaf laa. Banyak sangat benda lain yang kena buat macam kerja sekolah  ...... * Percayalah....percayalah.....*

Nampaknya, 2012 hampir melabuhkan tirainya menandakan tahun 2013 akan bermula. Dan ia turut menandakan sekolah akan dibuka tidak lama lagi ( eh, bukan sekolah memang buka tiap hari ka? Hmmm. )
Pangkat senior aku akan makin dinaikkan dan ..... nampak sangat aku dah jadi tua kat sekolah tu. hukhuk,,,,sebak rasanya memikirkan lebih ramai 'adek adek' akan memanggil aku kakak. I HATE CALLED THATTTTT!!! Even adek aku pon panggil nama aku ja. Berani panggil aku Kak Wani?  
Ditakuti akan dijerkah 'hang gedik pasaipa'    Hakhak garang punya orang!

Okeylahh, sampai di sini sahaja bicara aku. Jumpa lagi nanti! Salam :)

P/s : Awat hari ni bahasa nampak baku sangattttttttttt?

And, di sini ada satu announcement.....ehemmmm....ehemmmm..aku akan bergelar kakak sulung kepada 4 adek.....WHATTTTTTTTTTTTTTT????? Kbaii XD


Older Post | Newer Post