LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Takut?
Monday, December 10, 2012 | 10:21 PM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum :)

So,hari ini hari Isnin. Malam ni kat tv suma crita best2 ( tolak Buletin Utama ) .  So, tv3, ada crita Spy M yang mcm HAHAHA, k lawak lah jugak then Merlin yang aku macam AAAAAAAA kami suka kami suka.Hihi :) . Colin Morgin tu nampak berkarisma lahh , ehemm.. Tapi Merlin terpaksa bersaing dengan Astro Ria yang memaparkan crita Dalam Hati Ada Taman dan........ kay wani, stop it. Suma tu laqha okeyy laqhaa!! Haihh

So, aku baru ja start wat homwek Biology aku. Yaa, aku baru start okeyhh! Orang len dah pakat habeh dah tau. Hmmm, biasalah. Inilah naseb kura-kura mcm aku ni.. Lambattt. * apakah salah kura-kura dalam isu ini? * Anyway thanx a lot kpd kak senior mergkap kak dorm aku yang tersayang , kak Najah Nadhira sbb sudi memberikan buku2 SPM beliau ka aku. So, sangat save duet parent aku untuk beli buku rujukan.
( Ouh, ni agenda hg dok buat baik dgn beliau ) Ciss, haha, mana ada, aku dahh mmg baik dgn beliau sejak dulu lagi lahh. Yg plg aku terharu, bliau bagi buku rujukan yang TEBELL TEBELL tu kat aku , Bio, Chemist, Physic yang memang Ya Allah mahaii kott aku nak beli. 1 buku dlm rm30..Jadi aku jimat...ermmm....rm90!! See, jadilah cerdik macam aku. Hihi. Act, aku mintak kat k. Najah dlm seminggu sblum cuti sekolah. So, beliau tyme tu tgh bergelut dan bertarung dgn SPM. *wahh, ganas bunyinya*

Beliau suka tutup mukanya. Hmm, nothing can do :(


Tapi biasalah, gadis pemalas tahap BIGFOOT ni langsung tidak mengulang kaji langsung. ( HELLO? Tyme first2 dapat tu, aku bukak okeyy! ) Hehe, aku pening arh tgk buku nihh. Dahla tulisan kecik-kecik aku ni plak jenis yg errrr................... tak suka tulisan kecik kecik. Hmmm, takut r wehh. Aku dah naik 16 tahun. Eh, what? Enam belas tahun?! Kfinee *pengsann* Haihh, aku tak bersedia lagilahh. Macam mana aku nak belajar Chemist yg kena hafal pormulah-pormulah dya tu. Dengan Add Math dyaaa.......... serrrramm aku! Otak aku dahla selalu kekurangan oxygen yg menyebabkan aku selalu tak dpt focus tyme cikgu ajar. Pastu lambat nak faham. Pastu payah nak hapaii. Pastu....................   (-.-)
Kbaii.. aku nak tidur.









Older Post | Newer Post