LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Saturday, January 26, 2013 | 8:56 PM | 0 BlackWhite
Hai Assalamualaikum :)

So whatssup? Hari ni hari Ahad and otak aku tgh cramp skrg ni. Gila, aku tak stadi papa lagi kott hari ni. Headache a lot dan telinga sakit sprti ditkn-tkn mmbuatkan aku sangatlaaa tiada mood untuk membaca apa-apa. Soo,,ni first entry aku for 2013 since aku pon baruu balek dri asrama and bru dpt online. Hmm, this year start with LOT of cabaran , dugaan, rintgn dan yg sama waktu dgnnya. Siriyes, aku taktau la lps ni aku still bole berthn ke tidak. Banyak sgt benda yang aku tak expect berlaku. With the new subject that I learn at school, no more Kemahiran hidup nor Geografi which I love most!

Sains tulen is my new friend and aku harap aku bole go on dgn mata pljrn dya, dgn latest latest punya kawan, Akaun.... Aku tak tau knapa aku amek subjek berat ni since sains tulen pon dah cukup berat untuk aku. Deeply in my heart, aku tak terigin pon nak jadi akauntan. Never in my mind! Lagipon aku nak jadi doktor bedah.. Tapi,.... entah... aku rasa macam nak belajar and at least aku dpt lg bnyk ilmu drpd kwan aku yg lain. Mcm kawan aku yg sorg ni cakap, cuba pikiaq kot la 1 hari nnti hg nak buka klinik. Nahh, asas yg aku bljr dlm akaun ni sdkit sbnyk mmbantu kan kan?? Tak payah dah la nak kalot pikiaq nak upah org nak kira prblnjaan apa semua nnti..

Kawan? Alhamdulillah, aku rasa lebih bnyak disayangi *uwekkkk* . Hihi, btol la.even still ada la juga yg aku rasa mcm ermm.....x sng dgn aku. Tapi setakat ni...setakat ni la...suma okey jerkk. Dorm? emm, dorm.....aku rasa dlm dorm aku yg paling diam kot..Yeaa, aku ni pyh sikit nak mnyesuaikan diri dgn org baru since taun ni dorm mmg rombak habes, takdak sapa pon yg dok dlm dorm aku skrg ni penah jd dormmate aku sebelum ni. Tapi still okey jerkk! hehe, kaylah tak lrt nk merapu sorang2, bukan ada yg baca pon..hoho, bya :D


Older Post | Newer Post