LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
JourneyNeverEnd
Sunday, March 3, 2013 | 12:10 AM | 0 BlackWhite
Hai, Assalamualaikum :)

So, skrg aku cuma ada masa dlm 5 minit untuk membebel sorg2 kat sini, since dhpukul 4 and aku x prepare apa lagi nak balik asrama satgi..kay...again and again, masa cuti aku aku dok perabeh depan laptop ni.dok berLagha segala bagai dgn buku kurang disentuh.oh, hidup~ -_-

so, alhamdulillah, hidup kian stabil walaupun agak ada tekanan. wahhh, naik f4 banyak sangat kerja2 kemasyarakatan. Banyak Sangat Sangat.. I mean kerja as pengawas. First2, bebai gak r and kadang x wat keja pon,,tp skunk aku dah realise gila tentang AMANAH yang diberikan and aku MESTI tunaikan! Act,aku bru sedar yg selama ni aku mcm x menyumbang apa2 benefit kat sekolah pon..Takot kena kutuk? Well, biasalah...hidup ni kalau tak diKritik, mana enjoy, tak fun lah weyy *tengkorak kauu*

Ok, aku dpt 1 bnda ni tyme kem AMPAC haritu yg meng'involve' kan suma pengawas. Dalam seharian kita ada 2  LAW yg aku belajar. Satu, Law Of Balance means setiap benda yg kita buat surely akan ada yg suka and akan ada yg meluat. So, kesah la kan? mcm tugas aku ni, kna tegur org kalo wat yg wat salah. Yeah, mmg agak segan nk teguq takot dya kata pa, tp ingat kita buat kerana Allah...Biar org x suka, jnji Allah suka kita ikut amanah dya..nmpaknya, masa sgt mencemburui kita..nnti sambung k.salam :)




Older Post | Newer Post