LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
'Serabut'est holiday -_-
Friday, March 29, 2013 | 1:35 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum :) * fake smiley

So whatsup dunia, enjoy your life now then you you will suffer later. Nahh,ni la penangan menyiapkan ole2 akaun sampai aku jadi x toqah...Haihh,, Wani, such simple thing, you cannot understand ha? * berterabuqqqq*

Kay, the history is being repeated again and again... Cuti ni LOT of lagha thingS aku dok buat. And finally, the result is HOMEWORK BNYK X SIAP,,, HAH PADAN NGAN MUKE KOMERR!! Tapi hat paling frust akaun r... Ya Allah, asal la otak lambat sangat nak 'digest' apa yg telah dipelajari sebelum ni..Enzyme mana hat x cukup lagi nak proses habaq mai satt. Haihh, semalam aku wat imbangan duga and......aku mcm x wat papa langsong..Tengok and renung sampai macam nak tembus ja kertas tu.. -_- . A k u   p e r l u k a n   s o m e o n e   u n t u k  a j a r  a k u !! NOWWW!!

Kayy, nampak dah muka tidoq lambat malam neyhh..( Eh, Wani, bukan ke ko mmg slalu tidur lambat? ) Kfainee, bertambah lambat okeyy...Soo,,harini hari Jumaat dah...2 days more sblum balik hostel trsyg uh...trsyg?? apa apa je lahhh

Btw, Isnin ni p UNIMAP untuk program apa tah..Sounds like rumah hijau gitu ah...And hari tu jugak ada Watikah Pelantikan. Oh, heaven, aku baru nak buat riak atas pentas pakai blazer and so on *heuheuu~
Haha, act aku just excited ja nak pakai...well, slama 15 tahun 3 bulan aku hidup ni,,tak penah la pakai,,Hmm,teringin jugakla nak meqasee iye dok! Besaq nanti tak pakai dahh..Aku pakai baju hat kaler puteh tu jaa. Doktor katakan, kuikui xD . K, ah tu ja kot nak membebel , salam :)


Older Post | Newer Post