LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
HOLIDEYY WOII!
Monday, May 27, 2013 | 12:54 AM | 0 BlackWhite
Hai , Assalamualaikum :)

So, whatsup, lama tak dengaq crita ! Haha, kay aku yg dok menyepi sebenor-benornya..Hikhik, bizi lah,,bnyak video nak tgk ni..beratur siap..hehe xD. So, hari ni dah hari isnin. Bah, 3 hari dah curi bah...lagi brapa hari tinggal? Lah, x payah nak kalut mengira..Tu, homwek kau dok main kenyit2 mata, kau buat x layan je kannnns! Hehe, btw, homwek kali ni x bnyk sgt. BANYAK sikit ja, hewhew~Soo, cuti 2 minggu ni apa perancangan yg hampa hampa hampa ada? Aku? Ulang benda yg sama la, Korea, lagu, drama, Running Man , CSI, Hannibal dan yg sepangkat dengannya. Hmm, hiburannn ja suma tu.. Eh, tapi jgn lupa, dlm cuti2 ni, Al Quran jangan tinggal ! Kawan aku penah kata sehari kita tinggal Al Quran, setahun Al Quran tinggal kita...Betul x ? kalau salah, harap ditegur ye!

Btw, exam PPT baru habes dan aku rasa ke...emm... ke'fuhh'an yang aku rasa tu saaangat la fuhhhhhhh....*bapak over* okey, rasa mcm WAH, EXAM DAH HABEH LAAA.CONOK NYEW TITERWWW,HIKHIK .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . kay, sila bagi satu sepakan yg utuh lagi padu. Wah, nampak x bertapa aku lega gila tahap moyang infinity gyeahh di situ? Eheeyy, jgn kata pehal bajet sangat nih? exam ja k,,exam ja, no big deal bebsss. Seyhh, hampa hampa hampa taktau yg aku rasa mcm Ya Allah, is this the real SPM format,bapak ah! since tyme exam UP1 dulu, kmi just wat paper 1 and paper 2 dgn soaln dri bab-bab awal, well, tutup mata pon oleh jwb lah. as simple as abc lahh, but then dgn kehadiran paper 3 dan soalan2 dari sillybus yg baru lagi senang , woahh,kemas bhaii! aku macam bermandi keringat ja menjawab. Sumpah wa cakap sama lu, senang kay...SENANGGGGGG * faint * . Punya la aku dok stay up smpai pkul 1 lebih demi menjawab Add Math tercinta, Biology tersayang, dan tak dilupakan PHYSIC my besprenggg porebooo~ huhui, teruk je bunyinya...

Apa apa pong, aku harap aku still dpt lebih dari 5A mcm hari tu and still rangking top20*amboii, kemain impian yehh,,usaha pong x sberapa, lu sembangg lahh* hukhuk, nyesal x stadi gila-gila..hukhuk....

Kaylah,apakan daya nasi sudah menjadi bubur x jadi...dah jawab pon exam tuwh...tawakal saja lahh.Okey,lah,,over pulak cerita pasal examnyerr, baii assalamualaikum :")


Older Post | Newer Post