LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
HOLLAAAAAAA!
Saturday, May 4, 2013 | 1:11 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum!

So, how everybadehhhhh?! Keke, lama gilerrrrrrrrrrr aku x menulis, iya dok! Dah bersawang cukup, eh, ada spider lahh * over * So, aku bru blk dr skolah semalam..Act,skolh kmi mmg cuti minggu ni start hari Selasa arituh since ada kejohanan hoki kebangsaan SBP dkt sekolah. Kay, pembetulan, bukan dkt sekolah,tp kat stadium hoki kat SP nuh and dkt sekolah maharaja lela. Tp, mmndgkan yg rmai skolh akan stay kat asrama kmi, ( since mostly dr, KL,N9, Sarawak and so on yg jauh) so, asrama terpaksa dikurgkan pghuninya. As a result suma budak budak budak terpaksa la balik ( seronok sbnrnya deme neyhh..) kecuali form 5 sbb well, SPM nak dekat. Kah kah padan muka! *cess, tak sedar diri, dya tu setahun setengah je lagi * Tp,aku pon x balek gak...sebabbbbb aku jd urusetia hoki that's ball picker atau bahasa kasaqnya, org yg kena kutip bola
-__- . Haihh,kalo p awal sikit tulis nama aku, mesti dpt penjaga masa ka....Takpe lah..jnji dpt sijil..kebangsaan kott. SBP kott. bapak ah! Haha

And selain dari sijil, aku turut mndpt ganjaran lain, Cer teka pemende?? *bunyi dram* hehe, bukan da papa po..suka buat over. Okey, muka aku burn tahap trok ! Arghhhhhhhhhhh!! Hitam legam dah aku ni..Ah,mcm mana nk ngorat tut tut ni. Haha, hat ni aku tipu xD . Haiyaa,muka aku dahla sedia emmm, well you know, ditmbahlagi dgn kehitaman melanda, ouh perfect -_- . mau dkt berbulan-bulan gak r dk jdi puteh balek *muntah pelangi* Haha, btw the winners are jeng jeng jeng



(Juara)Sekolah Seri Puteri, Cyberjaya

(Naib Juara)


Yang ni pmng hoki perempuan la...Lelaki? STAR kott..kott...aku taktau pon dan malaihhhhh nk ambek tau..tp, surely, MCKK x mng r..huhu, berusaha lagi Megat! K,sampai sini ja kot..malas nk tulis bnyk2.kbaii :)


Older Post | Newer Post