LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
The New Born :)
Tuesday, June 4, 2013 | 1:27 AM | 0 BlackWhite
Hai, Assalamualaikum :)

Finally, tanggal 3.6.2013, tepat jam 1.15, masa aku aku tunggu-tunggu akhirnya tiba. Mr.S melamar aku sebagai kekasihnya... Aku macam, omaigoddddddddd,dya ajak ........dya ajak............aku....aku......aku?  Dahla, aku bru pejam mata tyme 2, pastu ada msj masuk.Mr. S hntr mesej tu ,,Dgn mamunnya,aku bukak la mata aku ni pelan pelan. Semakin lama, semakin besar. dan besar. dan BESARRRRRR. Biaq betoi woi bapak ah gile hape eh? . Takdan aku nak balas, dya hntr lg msj......dlm bahasa Korea lak tu..Aku pon taktahu kenapa.Naseb aku paham la jugak. Mr. S tulis ' amuchahapelah merepuigilerbaboon tokokemon niga totemo ottokek . SARANGHAE:) maksud dya : Saya x perlukan jawapan awak sekarang. Takpe,, Sweet Dream. Saya sayang awak. Sayang sangat sangat kuasa infinity ! makkkkkkkkkkkk, heaven gilossssssss. 3 tahun kot aku tunggu momen neyhh.

(sila percaya crita aku di atas. Muahahahahahahahahahahahahahaha)


Tengok tu Sandeul aku gelak...ish3,,kna ajar gelak cara sopan neyhh. Btw, ni la Mr. S aku. Hikhik xD

Hehe*gelak maseh bersisa mengingtkan kegataiyyan diri ini*
So, act, on that tyme my new adek born....'Yuhuuuuuuuuuu' ,jadi kakak lagi aku ni...Woii, Wani, sadar lah dirimu sudah menjadi kakak kepada 4 orang adik woiiii. 4 orang keyh......no big deals * eyes rolling* Hmm, the new baby is she okeyyy. Doesnt know to express my feeling. Makan contoz je lah yee..kaykay, so maksudnya umur adek aku pada hari ini adalah 2 hari kan kan.... (perlu ke diannouncekan? ) Hakhak,aku kena segera mematangkan diri sendiri neyh...kna pndai jaga diri,adek-adek. Tapi, cemana nk jd matang ye? Ada petua x? Tapi, haritu aku baca novel Sebenarnya Saya Isteri Dia, ada satu watak tu cakap , 'matang ni x boleh dipaksa,dya akan dtg sendiri,kang nnti dipaksa-paksa, dya jadi kot lain pulak' Hmmm,nak ikut cakap dya x? Tak yah wat papa...tunggu dan dya akan dtg dgn sendirinya.....

Aku rasa la kan, kalo aku tunggu, smpai ke umur 20 tahun pon , dok lagu ni jugak lah...Tgk contoh kat senior dahla, mcm budak2 lagi even da umur 19 tahun. ( main bedal je kan kau ni, wani ...entah kot-kot, dya dah dpt hidayah kaaa) . Hmmm, okeylah,mls nak tulis bnyk2...nk smbg wat homwek *hah,tipu lagii* Hakhak,bye salam :D




                                                   Hanya gambar semata-mata..Motif : tiada


Older Post | Newer Post