LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Times keep running!
Monday, July 8, 2013 | 8:44 AM | 0 BlackWhite
Hello, whatsApp, Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Soo, dah lama gilaaaaaaaaa aku tak menulis. Hikhik, act tiap hari aku guna tenet cuma malaih ja nak menulis. Takut patah jari gamaknya -_- . So again, hari ni hari Isnin, and aku currently tgh duk kat umah since my syuwit syekorlah syuti syampai hari Rabu... manyak syuwitt tak pengetua kita? Alolo, macam nak syepakk jer an. Ok, aku taktau nak crita pa...maybe just nak crita pasai journey aku tyme pegi Kesyuma itu hari. Okey, it is Kesuma. * Journey la sangattt* So, what isy kesyuma ( stop talking like thattttt, itshh annoying ). Sit. No h. hakhak, k xyah paham. Baeklah kawan-kawan fantasi sejagat, Kesuma is a kursus about LEADERSHIP. Banyak giler benda yg aku belajar even bnyak jgk bnda yg tak masok pala hotak aku. Entah mende apa la yg aku dok pikir. Dgn keadaan dewannya yg, Ya Allah, sejuk nak mampus.. Even sorg cg. tu ada kata mcm dkt UK... hmm, kejap jelah dok kat UK, kluar tu dh kira Malaysia dah. Panaihhh woi!

So, attention everybadehh, you are a leader, Yeah, you, the one who is stalking my blog ....now *kasaq dakkkk?* Everybody is a leader in their way. What? hang bukan pengawaihh? hg bukan ketua,pengerusi,segala bagai ? No lahh, hang salah. Extremely salah, salah, salahhhhh! (leks, jangan emo kat sini) . hehe, ok....just nak bagitau, yg even hg tu seorang kakak, hg adalah leader pada adek2 hang.' Eh,aku mana ada adek. aku paling bongsuu.hiks.'  Kfine, hg senior kan? so hg adalah leader pada junior2 hang..
'Eh, tp kat skolah aku la plg junior. Bday aku 31.12.20XX. ' Fine again, sat............ hg nak aku bg contoh apa lagiii haaaaaa? .  .   .  .   .   .  .   .    .  .  .  .  .  .  .  .   .  .krik krik krik. cakap sorng sorng ke bro?

And ada bnyak lg, tp aku mls nak crita..Nnti r, kalo rajen aku crita len. So, back to Kesuma, kursus ni act involve kan 3 buah sekolah. Jaa. Sekolah aku + Sains Md. Jiwa + SBPI Kubang Pasu. Thus, mmg boleh widen circle of peers lah. Kursus 3 hari 2 malam ini was held dkt Pendang Lake Resort and aku kna bayaq rm 20 for it. Waht teh haenven? skolah lain mai free ja kot. Ah, aku mmg berkira bab duet2 ni.hmm,,frust btol, tp nk wat cenna lg...klah,aku dh mls nk tulis,kbaii salam :)

p's : crita tergantung.perkataan yg tidak gramatis.tiada penggunaan pribahasa, salah kosa kata,markah  : 5/30


Older Post | Newer Post