LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Cinta
Saturday, November 2, 2013 | 11:44 PM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum peers :)


Jeng jeng jeng, klise tak tajuk aku kali ni. Ehehh, saja ja nk post pasal bnda ni padahal tak dak modal nak cakap pon. Act, aku nak crita pasal dak dak kelas aku,dh lama sebonanya nya post, tp rasa mls yg teramat .... sebabnya, aku nk ltk gmbq depa. tp, tula...malas nak cari gambar depa.kihkih..trok bebenorr..nanti r yeerrr! Ok then berbalik kpd tajuk asal, aku bukannya nak crita psl definasi cinta and so on...i'm not jiwang type okeyhh bebeyhhh??!! Tapi kalo kemaruk sgt nak tau serba sikit psl neyhh, p tnya encek Google ka. Type jah di situhhh,semuahh jwpn adahhh.

Aku taktahu apsal aku tetiba nk tulis pasal cinta neyh..sbb teringat dya kot..kehkehh....dya mana tu.haha, biarlah rahsiaaaaa ( ala2 suara siti nurhaliza ). Hmm, aku taktau nk ckp apa pasai dya. Yg aku tau aku mint dya sejak......ermmm bbrpa tahun yg lepas. Dya agak lengkap packagenya smpai aku rasa mcm 'ahh,awat dya perfect sgt woiii.rasa mcm tak setaraf gilaaahhhh' haks....ramai ooo mint dya. aku diantara satu dalm ribuannyaa *wuwuuuu* tp, makin lama, aku bnyk tau kekurgn dya. tp itu tidak mghalang aku dari mencintainya sepenuh bakul raga aku. eh? over la pulak xD

tp, biasalah..org kata suka suka kat org tyme sekolah ni cinta Jamesbond beruk makyehh. Takkan berkekalan punyahh. Aku pon kdg2 ada terfikir...smpai bila aku nk mint dya. Smpai U? Mana hala tuju hubungan aku dgn dya (eh,mcm serius ja bunyinyaaa -.- ) hakss, nnti aku msuk U nnti msti lagi ramaiiiii yg aku jumpak. yg lebih hebat, kemas, stail kebabommm bomm bomm apa suma. Entah la,aku pon taktau nk buat apa. Berhenti mint dya? tp org kata *org kata lagiiiiii...haihhhh....* normal r minat2 tyme remaja,kang x mint sapa2 dipanggil....err,, lesybiy? geyhh? ah,lantak r, malas nak pikir. tido lagi bagus.

so lani, biarlah apa nak jadi.Bak kat Dina, ikut ja flow dya. kalau Allah kata tu jodoh aku,insyaAllah takkan ke mana. jd , skrg ni just kna pndai jaga diri. jgn dok wat zina mata sgt * ehemmm. kay, tu ja.aku tak reti r nk bermadah suma ni. len r kwn aku, si Nabila Khairri. Master kott..haha, jgn marah ye sayanggg.kihkih.k, wasalam :)

p/s : cerita di atas adalah benar dan penulis hanya bertepuk sebelah tangan. hukhuk...


Older Post | Newer Post