LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Salam terakhir . . .
Wednesday, March 26, 2014 | 2:23 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum :)

Macam besa, tajuk entry haruslah over agar dpt menarik perhatian pembaca (-_-) . Haha, k so aku mai nak menulis sbb rinduuuuuu *kay, tipu act. Td aku tgk si Dina dok update, teringat pulak blog aku yg tinggai punya lamaaaaaaaa . So ok aku nk menulis. So this lately isu yang terbaru, terhangat, terfemes, ter......blablabla sering diperkatakan iaitu x lain x bukan kehilangan MH370. So, belungguk lah teori dok mai sana sini, dok kata pndpt masing2..and lastly Pak Jib p umum MH370 last stop dkt Lautan Hindi which means dya landing kat tengah laut and harapan hidup for sure sgt tipis plus bila pakar2 mgtkn yg Lautan adalah lautan yang palingggggggg terpencil n terganas x kira r dya punya gelora laut, angin kencang suma adaa..n takdak kapal penah lalu since well tgk r keadaan laut dya. So, aku xtau nk komen apa sbb the truth belum terurai n keadaan passenger tu mcm mana pon, hmmm entahla. Apa pon, kita sbgai umat Islam, kenala berdoa supaya pengakhiran dya baik2 shj..InsyaAllah.

Tak lupa juga nasib pejuang Ikhwanul Muslimin pengikut Dr. Mursi yg seramai 529, yg dihukum mati oleh mahkamah Mesir. Subhanallah .. Lepastu aku ada nmpak gmbaq depa  trsenyum kegembiraan lps dpt hukuman ni dkt Insta aku. Nampak sgt dh x sbr nk jumpa Maha Mencipta kan.. Ya Allah, sesungguhnya mati mereka adalah mati syahid..Alangkah seronok sbb mereka dh tahu awal2 future mreka ni mcm mana..InsyaAllah, Allah bersama para nabi dan malaikat menunggu mereka di Syurga Al Jannah...Beruntungya mereka ni.. Kita yang tgh bernafas menghirup udara Allah ni, yang masih ghairah diulit kehebatan dunia ni.....x terjamin lagi...Beruntungya mereka...




Older Post | Newer Post