LOVE THE WAY YOU ARE
BlackWhite?



assalamuamalikum♥

Bersabar dan redhalah dengan sebenar-benarnya...
Ikhlas di dalam menghadapinya....
InsyaAllah, membuah ketenangan pada akhirnya... ♥


Round-Round



Story About pic
Square-Square



,


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
ah sudah
Wednesday, March 4, 2015 | 7:36 AM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum.

ok aku tahu dh bertahu aku x tulis. tp....WHO CARESSSS kan bukan ada org baca

so kesini sbb   S T R E S S  sangat sangat sangat. pehh, penampakn teknn emosi di ctu
ok first aku stress sbb

Aku x dpt straigt A.

smlm dkt sepuluh kali gak aku tgk slip aku. sakittttttt hati sgt tyme tgk bahagian Add Math tu.
oh buat yg masih xtau (krik krik ),,,result aku 2A+ 5A 1A- dan                  1B+ . ha ko dok jauh sket nahh B..
dan B tu adalah x lain x bukan Add Math. Ah, manyak menci btol.

and here comes the next   S T R E S S is

Banyak scholarship aku taleh apply

since..well, suma nak 9A je, habeh tu org macam aku ni hampa nak tauk kat mana? dhla xbnyk bleh mntak, pastu ada stgh link yg aku nk apply cam herem g. haih nk bg aku isi ka dak ni.  haa lagi 1, course dya mostly pasai math,financial ngan engineering which is totally OUT OF MY INTEREST.
hello, hengkorang takamau lahirkan ke org medic untuk tolong hengkorang jugak bila tua nnti


hah dah lepas .

nnti aku smbg len (ek eleh)


Older Post | Newer Post